Web Analytics Made Easy - Statcounter

؛ ریخت و پاش در مراسم افطاری و خیرات پُست به چند فرد رسانه‌ای که دارای گرایش رنگی به استقلال و پرسپولیس هستند و در خصوص یکی از آن‌ها و ارتباطش با شبکه دلالی شائبه‌هایی مطرح شده، راه‌های ناصوابی است که عزیزی خادم تا الان پیموده.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از ابتدای اسکان مدیران و روسای جدید فدراسیون فوتبال در ساختمان سئول، تصمیمات زیادی از سوی عزیزی خادم گرفته شده که بعضی از آنها در نگاه کارشناسان و رسانه‌ها درست و بعضی دیگر هم به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود اما برخورد عزیزی خادم با انتقادات رسانه‌ای و همچنین نوع ارتباط با رسانه‌ها به شدت تعجب برانگیز است. نمی‌‌توان منکر این شد که هر مجموعه‌ای یا حتی همین فدراسیون قبلی که از کفاشیان و تاج به بهاروند رسید، ارتباطات و برخورد خاص خودشان را با رسانه‌ها داشتند اما در فدراسیون جدید سنگ بنای غلطی گذاشته شده که می‌تواند عاقبت ناخوشی را برای سکانداران فوتبال طی 4 سال آینده داشته باشد.

آنطور که گفته شده؛ ریخت و پاش در مراسم افطاری و خیرات پُست به چند فرد رسانه‌ای که دارای گرایش رنگی به استقلال و پرسپولیس هستند و در خصوص یکی از آنها و ارتباطش با شبکه دلالی شائبه هایی مطرح شده، راه‌های ناصوابی است که عزیزی خادم تا الان پیموده تا بتواند جو انتقادی حاکم بر فدراسیونِ تحت ریاستش را به نفع خودش برگرداند که به نظر می‌رسد روشی منسوخ است. البته باید توجه داشت که فوتبالی نبودن و نداشتن شناخت از این حوزه، چنین رفتارهایی را باعث شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم استقلال پرسپولیس عزیزی خادم رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • نهیب ساکت برای بقا: نکیسا در جشن نساجی
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم