Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نظامیان صهیونیست با هتک حرمت مسجدالاقصی و ورود به آنجا شماری از نمازگزاران فلسطینی را زخمی کردند.
 
به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست با ورود به صحن‌های مسجد الاقصی اقدام به شلیک بمب‌های صوتی و گاز اشک آور کردند که در نتیجه آن شماری از نمازگزاران فلسطینی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که بر اساس آمار اولیه دستکم 10 فلسطینی در حمله شدید نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در داخل صحن‌های مسجد الاقصی زخمی شدند.
 
گفته می‌شود که درگیری‌ها در حال حاضر از مسجد الاقصی به باب العامود کشیده شده که آنجا را نظامیان صهیونیست روز جمعه بسته بودند و جز به شهرک ‌شینان اجازه ورود فلسطینی‌ها را به آنجا ندادند.
 
منطقه باب العامود در قلب قدس طی ۱۰ روز اخیر صحنه درگیری نظامیان صهیونیست با اهالی قدس بوده است. اهالی قدس تاکید دارند که اجازه نمی‌دهند با بسته شدن منطقه باب العامود( محله‌ همجوار مسجد الاقصی) اسرائیل برنامه یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی را پیش ببرد.
 
حضور ده‌ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی و پس از آن تجمع نمازگزاران در صحن‌های مسجد الاقصی به مناسبت روز جهانی قدس موجب خشم و هراس رژیم صهیونیستی شده بود که با وجود همه اعمال محدودیت‌ها و حملات روزهای اخیر آن علیه اهالی قدس نتوانست مانع حضور آنها در مسجد الاقصی شود.
 
از سوی دیگر در محله الشیخ جراح قدس که این روزها نام آن در سطح جهان رسانه‌ای شده است، شهرک نشینان صهیونیست امشب بار دیگر قصد حمله به اهالی آنجا را دارند.
 
 شماری از جوانان اهل قدس با برپایی تجمع در ورودی این محله حمایت خود را از اهالی الشیخ جراح اعلام کردند. نظامیان صهیونیست این محله را از عصر جمعه بسته‌اند.
 
به دلیل تداوم فشارهای شهرک‌نشینان صهیونیست و تبانی آنها با دادگاه‌های قدس، خطر آوارگی و کوچ اجباری نزدیک به ۵۰۰ فلسطینی در قدس را که دارای ۲۸ منزل در محله شیخ جراح هستند، تهدید می‌کند.
 
فلسطینی‌ها به موجب توافقنامه‌ای که در سال ۱۹۶۵ میان دولت اردن و «آنروا» (آژانس امداد و کاریابی ویژه آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل) بسته شد، مالک این زمین‌ها در قدس محسوب شده و منازل آنها توسط دولت اردن ساخته شد.
 
اما صهیونیست‌ها مدعی هستند زمینی که منازل فلسطینی‌ها در آن بنا شده قبلا متعلق به خانواده‌های یهودی بوده. رژیم صهیونیستی اکنون با تبانی در دادگاه‌های قدس توانسته این ادعای دروغ خود را به کرسی بنشاند و صدها فلسطینی با آوارگی اجباری روبرو هستند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: نظامیان صهیونیست مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، حمله های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد.

نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر برقه در شرق رام الله در کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع محلی از درگیری شدید میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در شهرک عنبتا در شرق طولکرم خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که یک جوان فلسطینی از ناحیه سر از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته و به شدت زخمی شده است.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک یتما واقع درجنوب نابلس در کرانه باختری نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که بر اثر شکنجه و جنایات پزشکی و سیاست گرسنه نگه داشتن که از سوی اشغالگران پس از هفتم اکتبر اعمال شده است، ۱۸ فلسطینی در زندانها و مراکز بازداشت رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6095425

دیگر خبرها

  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • شهادت جوان فلسطینی در الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری