Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@01:59:24 GMT

گورستان‌خواری در دماوند!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۳۱۱

گورستان‌خواری در دماوند!

خراسان: محمدتقی تقی‌زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: «سرایت چشم و هم‌چشمی‌های پوچ و تجملات بی پایان به قبرهای چند ده میلیونی و تصرف گورستان عمومی به‌عنوان ملک شخصی نتیجه طمع بی‌پایان و توجه بیش از حد به دنیای دنی و غفلت از خداست.  یقیناً سنگ قبر ۳۰۰ میلیون تومانی بهشت کسی را تضمین نمی‌کند بلکه بر عذاب قبر او می‌افزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دهیاری‌ها اخطار می‌دهم سریعا برای برچیدن این تصرفات غیرقانونی گورستان‌های عمومی و مظاهر تفاخر و اشرافیت اقدام کنند.» کاربری نوشت: «به نظرم تصرف گورستان های عمومی ایراد داره ولی سنگ قبر رو بذارید مردم به سلیقه خودشون انتخاب کنن.» کاربر دیگری نوشت: «سنگ قبر 300 میلیونی بهشت رو تضمین نمی کنه ولی عذاب قبر هم نمیاره دیگه.» 

منبع: فردا

کلیدواژه: دماوند گورستان خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)
  • تصاویری از اجساد سالم؛ راز مومیایی خود به خود مردگان در یک منطقه چیست؟ (۱۶+)
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!