Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: یکی از آثار منطق مقاومت در انقلاب اسلامی ایران اقدام حضرت امام (ره) و بعد هم در استمرار آن مقام معظم رهبری برای این است که یک خیزشی را علیه رژیم صهیونیستی در جهان اسلام ایجاد کنند.

وی افزود: این خیزش صرفا یک خیزش نظامی نیست بلکه یک مقاومت است که جنبه‌های مختلف سیاسی،‌فرهنگی، اقتصادی،‌نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را شامل می‌شود.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: امروز این منطق جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با رژیم صهیونیستی به یک مکتب تبدیل شده این مکتب مالک اشترهایی همچون شهید حاج‌قاسم سلیمانی و سردار قاآنی و رهبری همچون امام خامنه‌ای دارد.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: مکتب ایجاد شده توسط جمهوری اسلامی ایران در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بهترین فرصت برای مسلمانان و برای ملت فلسطین به شمار می‌رود.

وی افزود: اگر ملت فلسطین و ملل مسلمان تا پیش از انقلاب نمی‌توانستند به شاه تکیه دهند امروز به جمهوری اسلامی ایران و به مکتب جمهوری اسلامی ایران و به امام جمهوری اسلامی ایران و به مالک اشتر جمهوری اسلامی ایران می‌توانند تکیه دهند.

وی افزود: این مکتب چشم‌انداز اسقاط رژیم صهیونیستی را چند سال قبل اعلام کرده است. 5 سال قبل رهبر معظم انقلاب عنوان کردند تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد که الان 5 سال آن گذشته و ما امروز در چشم‌انداز 20 ساله برای سقوط رژیم صهیونیستی هستیم.

مشاور رئیس مجلس دهم اظهار داشت: اگر کاری که جوانان فلسطینی و لبنانی و یمن انجام می‌دهند در یمن، سوریه،‌عراق اگر نهادینه شود و دولت‌های پست فطرت حاکم بر جهان اسلام که نامردانه با رژیم صهیونیستی پای یک میز نشسته‌اند پس زده شوند و نیروهای انقلابی بر سر کار بیایند زمان سقوط رژیم صهیونیستی به 20 سال هم نخواهد کشید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رئیس مجلس مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی منصور حقیقت پور مجلس دهم رژیم صهیونیستی مشاور رئیس مجلس دهم جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای بلاروسی خود، ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل‌کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم، مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: انتظار ما از کشور‌های دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

امیر آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تأکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت‌نامه‌های دفاعی و تخصصی تأکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود، عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی اضافه کرد: با وجود فشار و تحریم کشور‌های غربی علیه این کشور، «مینسک» آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • بدون حمایت ایران اکنون نامی از فلسطین نبود
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد