Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@17:10:13 GMT

جان باختن کارگر ۱۹ ساله براثر سقوط از ارتفاع در البرز

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۴۵۴

جان باختن کارگر ۱۹ ساله براثر سقوط از ارتفاع در البرز

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه سقوط از بلندی در منطقه کیانمهر کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۴۳ کیانمهر قرار گرفت.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، افزود: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات به عمل آمده از سوی آن‌ها مشخص شد یک کارگر ساختمانی ۱۹ ساله که در یک ساختمان در حال ساخت مشغول به کار بود، به علت شکستن چوب داربست از طبقه سوم به پایین سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فیض جعفری گفت: جسد متوفی با هماهنگی قضائی به پزشکی قانونی انتقال و در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین استان البرز کارگر جوان نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس