Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@09:36:42 GMT

چه کنیم که تندروها، میدان‌دار انتخابات نشوند؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۴۷۳

چه کنیم که تندروها، میدان‌دار انتخابات نشوند؟

از دشمن جز عناد و تفرقه،تخریب وتضعیف توان ملت  توقعی نیست ،تعجب از کسانی است که خود را دوست دار کشور و انقلاب می دانند ولی علی رغم توصیه های آسمانی رهبری معظم ، برعلیه مشارکت جویی ملت وارد عمل شده اند  .
رهبر معظم انقلاب در نوروز امسال  برای حفظ وتوسعه مشارکت ملت ، فرمودند:"همه حتی کسانی که  رهبری را نیز قبول نداشته باشند ،ایران قوی رابه عنوان راه مقابله با دشمنی ها قبول دارند که یکی از راههای قوی شدن ایران مشارکت در انتخابات است" و نیز فرمودند "دستگاه های جاسوسی برخی کشورهاواز همه بدتر امریکاورژیم صهیونیستی تلاش دارند تا انتخابات را بی رونق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" ویادآوری کردند که "دشمن تلاش دارد با شیوه های روانی مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد که امیدواریم مردم با پاسخ رد ،دشمنان را نا امید کنند "

در این راستا عده ای نااهل که روی این دلسردی وعدم مشارکت سرمایه گذاری کرده اند، سرمست ازتوهم  موفقیت وبه هدف رسیدن با یک مشارکت حداقلی ، نابخردانه دنبال تکمیل سناریوی حذف حریف  با امنیتی کردن وبه عکس العمل کشاندن تندروها وبازی خورده های همه جناح ها در این شرایط شکننده هستند .

متاسفانه با عملیات روانی دشمن وتاثیر گذاری نفوذی ها درصفوف جناح ها وسازمان ها ، روند بروز رفتارهای ناهنجار وضدمنافع امنیت ملی توسط تندروهای همه جناح ها متصور بوده که می تواند به سرعت وضعیت را از یک رویداد وحدت افزا وآرامش بخش به یک بحران ضد امنیت وکاهنده قدرت وشکننده سد اقتدار ویکپارچگی ملت تبدیل نماید .
این شکست سد اقتدار و وحدت  می تواند منجر به آزادسازی سیل بنیان برانداز نارضایتی هاوانتظارات ،عقده گشایی ها وانتقام جویی ها ، شورش بیکاران ، گرسنگان ، حاشیه نشینان وسارقان تحریک شده وهدایت شده مفسدین وپرونده داران در محاکم وبدهکاران بزرگ بانکی  باشد ، که با توجه به تغییر شرایط کشور وکاهش اعتمادملی وسرمایه اجتماعی مجریان و متولیان امر ونیز توسعه فضای مجازی ودسترسی مردم به اطلاعات ،ممکن است حرکت این سیل خطرناک را به بهمنی خانمان برانداز تبدیل نماید و خواب خوش و شادی تمامیت خواهان وسناریوسازان برای کاهش مشارکت مردم را آشفته کرده و  اجرای پروژه حذف حریف برای کسب قدرت را به تراژدی از دست رفتن منافع امنیت ملی ودست آوردهای سالها تلاش ومجاهدت و شهادت فرزندان عزیز ملت ایران تبدیل سازد .

حقیر به عنوان یک سرباز کوچک که افتخار شاگردی سرداران بزرگ کشور وانقلاب را داشته ام در این برهه مهم  از شما و همه دلسوزان وخدمتگذاران ملت ایران استدعا دارم با پیگیری تدابیر حیات بخشی از قبیل موارد ذیل از دلسرد کردن ملت بزرگ ایران ممانعت کرده ویاس ونا امیدی را به جبهه دشمنان داخلی وخارجی تزریق نمایید تا از انسداد سیاسی کشور که مقدمه انسداد امنیتی خواهد شد پیشگیری گردد :
۱ - آمادگی بزرگان شورای محترم نگهبان برای توسعه ظرفیت وتحمل در پذیرش نماینده از همه سلایق وجناح های قانونمدار  در انتخابات .
۲ -  پیشگیری وممانعت از اجرای پروژه امنیتی کردن جامعه توسط سناریو پردازان وکشاندن وضعیت  به برخورد حذفی جناحی با رقبای سیاسی وانتخاباتی
۳ - آماده کردن فضا برای به میدان وارد شدن عناصر عاقل ومعیارمند جناح ها ، نخبگان وگروه های مرجع  وممانعت از میدا ن داری تند روهای همه جناح ها .
۴ - هدایت تلاش های سربازان گمنام کشور وانقلاب  روی دشمنان قسم خورده مردم و ممانعت از تاثیر گذاری خط نفوذ  در بحرانی کردن وضعیت .
۵ - بر خورد با عناصر وبازی خوردگان  سرویس های جاسوسی و دشمنان داخلی وخارجی وممانعت از اجرای کیس های تولید وحشت ونا امنی و اقدامات خرابکارانه و نابودگر که مقدمه انسداد امنیتی کشور وکشاندن وضعیت به سرکوب های دور از شان و حیثیت نظام جمهوری اسلامی .
۶ - کاهش فشار عملیات روانی وکنترل های امنیتی روی دلسوزان قانونمدار کشور وکسانی که وجاهت میدان داری قانونمند فعالیت های سیاسی واجتماعی را دارند ولی بدلیل بد عمل کردن  تند روهای تحت تاثیر دشمنان یکپارچگی و وحدت این ملت ، به بیرون از دایره خدمت سوق داده شده اند ونبودشان میدان را به بحران سازان وبازی خوردگان نااهل داخلی و نفوذی های دشمن خارجی واگذار خواهد کرد .
 ۷ -کنترل ونظارت بیشتر نهادهای حاکمیتی بر عملکرد رسانه ملی وسایت های نهادی   فعال در تولید محتوی وفعالیت تخریبی ومشارکت شکن  در فضاهای حقیقی ومجازی
۸ - ...

1717
 
 

کد خبر 1507619

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ جناح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حسینی سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء، گفت: مجموعه قرارگاه با توجه رسالت خود همواره در کنار دولت‌ها بوده و به عنوان بازوی اجرایی دولت نقش آفرینی می‌کند و در تمام حوزه‌های عمرانی و زیرساختی و در ٨ هلدینگ قرارگاه خاتم‌الانبیاء تمرکز داریم؛ مهمترین پروژه‌های مهم قرارگاه حضور در پروژه فشار افزایی میادین نفت و گاز بوده که نتیجه آن کمک به رفع ناترازی گاز کشور است.

سخنگوی این هلدینگ درباره حضور قرارگاه در میادین مشترک و حضور در میدان آرش اظهار داشت: قرارگاه به حوزه میادین مشترک ورود کرده البته میدان گازی آرش شرایط خاص خود را دارد و هنوز کار اجرایی را در میدان آرش شروع نکردیم و همچنین از دیگر پروژه‌های مهم حضور در طرح توسعه فرودگاه حضرت امام است.

وی با اشاره به ارتباط قرارگاه با کشورهای خارجی ادامه داد: قرارگاه در پروژه‌های فرامرزی هم حضور دارد که مهمترین آن صدور خدمات فنی و مهندسی بوده و نمونه اخیر آن، حضور در پروژه‌های سریلانکا بوده‌است. ارزش مشارکت خارجی قرارگاه در پروژه‌های متعدد ۵ میلیارد دلار است و این قراردادها برای کشور ارزآوری قابل توجهی خواهد داشت.

سخنگوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحث صدور خدمات مهندسی با مشکل نقل و انتقالات مالی مواجه است آیا قرارگاه با این مشکل مواجه نیست، ادامه داد: این مشکل برای تمام مجموعه‌ها و حوزه‌ها وجود دارد و با توجه به محدودیت‌ها در بخش نقل و انتقالات مالی با مشکلاتی مواجه هستیم اما انتقالات در حال جریان است و قفل نشده است.

وی در خصوص مشارکت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه‌ریزی برای ورود قرارگاه به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته و جلسات زیادی در این زمینه برگزار شده است.

کد خبر 6091425 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است