Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@16:33:53 GMT

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ایلام فراهم است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۶۱۸

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در ایلام فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس فتاحی صبح امروز شنبه در مزار شهدای گمنام ایلام اظهار کرد: پایداری و قوام نظام مرهون خون شهداست، همه ما وظیفه داریم در گام دوم انقلاب اسلامی، برای تحقق آرمان‌های شهدا، اهداف بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری گام برداریم.

وی گفت: تداوم راه شهدا ضامن بقای انقلاب و نظام است و بر همه ما تکلیف است که راه شهدا را در زندگی فردی و اجتماعی خود الگوبرداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سال ۱۴۰۰ سال برگزاری انتخابات، اظهار کرد: با تلاش هیئت‌های اجرایی و نظارت تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن و سالم در سطح استان فراهم است.

وی افزود: در مجموع ۵۲۷ نفر برای انتخابات شورای شهر تایید صلاحیت شدند که در ۲۷ شهر به رقابت بپردازند.

فتاحی با اشاره به انتخابات شوراهای روستا و عشایر، گفت: تعداد ۲ هزار و ۲۲۳ نفر برای انتخابات مناطق روستایی ثبت نام کردند که کار رسیدگی در هیئت‌های اجرایی تمام شده و به شوراهای نظارت بخش‌ها ارسال که تا پایان اردیبهشت کار رسیدگی انجام و نتایج اعلام می‌شود.

کد خبر 5206622

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری استانداری ایلام انتخابات 1400 ایلام ویروس کرونا روز قدس شب قدر روز جهانی قدس کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما