Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:44:34 GMT

شیر فرانسوی و جشن صدمین گل(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۷۰۷

شیر فرانسوی و جشن صدمین گل(عکس)

بافیتمبی گومیس با دبل شب گذشته برابر الشباب، به رکورد صد گل زده برای تیم الهلال رسید.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم الهلال صدرنشین لیگ عربستان موفق شد در دیدار حساس برابر الشباب تیم دوم جدول با نتیجه تحقیر کننده ۵ بر یک پیروز شود. بافیتمبی گومیس ستاره فرانسوی تیم الهلال در این دیدار دو گل زد تا تعداد گل‌های خود برای الهلال را به عدد ۱۰۰ برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گومیس ۶۸ گل در لیگ عربستان، ۱۷ گل در لیگ قهرمانان، ۸ گل در جام حذفی، ۵ گل در لیگ تیم‌های عرب و ۲ گل در جام باشگاه‌های جهان به ثمر رسانده است. پس از پایان بازی، مسئولان باشگاه الهلال با اهدای پیراهن شماره ۱۰۰ برای وی جشن کوچکی در رختکن ترتیب دادند. او به اولین بازیکن تاریخ الهلال تبدیل شد که در سه فصل متوالی حداقل ۲۰ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است.

 

 

گومیس البته یا رکورد رویایی سامی الجابر که ۲۰۴ گل برای الهلال به ثمر رسانده فاصله زیادی دارد اما در سه سال حضورش توانسته به یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شود، شنیده‌ها حاکی از آن است که گومیس در پایان فصل از این تیم خواهد رفت و جای خود را به موسی ماره‌گا خواهد داد.

 

 

گومیس در پایان و در جمع همبازیان خود در رختکن گفت:

من خودم به تنهایی نمی توانستم 100 گل بزنم و از شما متشکرم ، اما اگر در پایان فصل جشن قهرمانی نشویم این موفقیت معنایی نخواهد داشت. من قهرمانی را می خواهم.

عربستان بافه تمبی گومیس الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد

استعداد 18 ساله پاری سن ژرمن پاداش درخشش خود را گرفت.

طرفداری | وارن زائر امری، هافبک 18 ساله فرانسوی قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد.

با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن پیش از بازی مقابل لوآور، قرارداد وارن زائر امری با این تیم تا تابستان 2029 تمدید شد. قرارداد قبلی این استعداد فرانسوی تنها یک سال دیگر اعتبار داشت. وارن زائر امری که در آکادمی پاری سن ژرمن رشد کرده، از زمان حضور در تیم اصلی در سال 2022 تا الان 69 بازی برای این تیم انجام داده و 5 گل و 6 پاس گل ثبت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • ورود پلیس ضدشورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس | فیلم
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان