Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@08:21:02 GMT

طلسم باخت نفت گچساران با طالب نسب هم شکسته نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۷۱۸

طلسم باخت نفت گچساران با طالب نسب هم شکسته نشد

به گزارش خبرگزاری  فارس از گچساران، در چار چوب هفته هفدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور نفت و گاز گچساران میزبان ویستاتوربین تهران بود.

 این دیدار که در ورزشگاه شهدای صنعت نفت و گاز گچساران برگزار شد، تیم حریف، با زدن یک گل نفت و گاز گچساران را در خانه مغلوب خود کرد.

در حالی  شب گذشته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  میزبان تیم   ویستاتوربین تهران بود  که انتظار می‌رفت این دیدار با برد شیرین نفت و گاز گچساران  در خانه به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است،  با پیوستن  اصغر طالب نسب بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در نیم فصل دوم  انتظار می‌رفت که این تیم از جایگاهی که در نیم فصل اول کسب کرده و همچنان پس از انجام 17دیدار در قعر جدول لیگ دسته 2 فوتبال کشور به سر می‌برد تکانی خورده باشد.

 پرداخت پاداش 25 میلیون تومانی هم   وجه نقد از سوی یکی از فوتبال دوستان این شهرستان  به بازیکان و کادر فنی تیم هم نتوانست در روحیه نفتی‌های گچساران تاثیر بگذارد.

همچنین پیوستن  و جذب 3بازیکن از جمله  سینا مهدی زاده ، احمد محمدیان پور  و اشکان احمدی به تیم فوتبال نفت وگاز  در نیم فصل دوم از دیگر راهکارهایی بود که این  تیم بتواند  در نیم فصل دوم به نتیجه مطلوب برسد و طعمه پیروزی را بچشد.

 به گزارش فارس، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با انجام17 دیدار، 12باخت،3 پیروزی و ۲ تساوی، 6 گل زده، 21 گل خورده و با کسب 11 امتیاز در  قعر جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در  هفته شانزدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور، مغلوب تیم شهرداری همدان شدند.

دیدار نفت و گاز گچساران با سپیدرود رشت  در هفته پانزدهم به دلیل ابتلای 16 نفر از بازیکنان تیم سپید رود رشت لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته چهاردهم به مصاف تیم آوالان کامیاران رفت که این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در 2گروه 14 تیمی برگزار می شود.

گفتنی است: تیم نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ دسته یک کشور در گروه Aقرار گرفته است.

 تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم‌هایی همچون علم وادب تبریز، سپیدرود رشت، اسپاد تهران، فولاد نوین اهواز، شهرداری بندرعباس، شهرداری همدان، مس نوین کرمان،  ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، ایران جوان بوشهر، امیدگناوه، ویستاتوربین تهران، و محتشم تبریز به رقابت خواهد پرداخت.

 انتهای پیام/82031

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نفت فوتبال تیم ملی ایران گچساران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران لیگ دسته دو فوتبال کشور نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران