Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:43:02 GMT

خروج مرغ زنده از مازندران ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۷۹۳

خروج مرغ زنده از مازندران ممنوع!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حمیدرضا شهابیان مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، خروج مرغ زنده بدون مجوز از استان تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ، کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی با همراهی پلیس راه، مبادی خروجی استان را برای جلوگیری از خروج غیرقانونی محموله‌های مرغ به صورت شبانه روزی کنترل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه کنترل‌های شبانه روزی تا به تعادل و تداوم رسیدن قیمت مرغ در سطح فروشگاه‌ها و مرغ‌فروشی‌های استان و کشور ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: در این حوزه سازمان دامپزشکی مجوز خروج مرغ زنده و گوشت مرغ گرم را صادر نمی‌کند، مگر اینکه به تشخیص ستاد تنظیم بازار استان مرغ مورد نیاز مردم مازندران به اندازه کافی تامین شود و این ستاد مجوز خروج مرغ از استان را صادر کند.

شهابیان گفت: متاسفانه برخی افراد سوداگر و فرصت‌طلب اقدام به خروج غیرقانونی محموله‌های گوشت مرغ از استان برای فروش به قیمت بالاتر در استان‌های همسایه می‌کنند که بر مبنای مصوبه ستاد تنظیم بازار نیروی انتظامی و دستگاه قضا با این افراد به‌شدت برخورد خواهند کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه افزود: کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان بدون وقفه و بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی مبادی خروجی استان از این شهرستان را بصورت جدی کنترل می‌کنند و با هرگونه تخلف برابر قانون و بصورت قاطع برخورد خواهند کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سوادکوه ستاد تنظیم بازار پلیس راه مازندران جهاد کشاورزی خروج مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم قربان پور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات موثر اداره امور اراضی جهاد کشاورزی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات مجموعه جهاد کشاورزی واگذاری ۱۵۲ هکتار از اراضی دولتی به طرح های مختلف کشاورزی و غیره بوده است.

رییس جهاد کشاورزی کاشمر ادامه داد: در سال جاری باهدف آموزش بهره برداران بیش از ۲۵۰ نفر روز دوره آموزشی برگزار شده و بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از اراضی به طور موثر پیمایش شده که منجر به صدور ۸۰ مورد اخطاریه و ۴۰ مورد اعمال قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ وتعداد ۶ مورد ماده ۳ طبق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۱۸ مورد نقشه تجمعی پلاک های دارای رفع تداخلات با سطحی بالغ بر ۳هزار و ۵۰۰ هکتار تهیه شده و۶۳۰ نفربهره بردار با سطحی برابر ۳۵۰ هکتار به اداره ثبت اسناد و املاک جهت سند دار کردن اراضی معرفی شده اند.

قربان پور اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۰ مورد ثبت پرونده حقوقی و تعداد ۱۷۳ مورد از پرونده های سنوات گذشته را در سامانه ثبت کرده ایم.

رییس جهاد کشاورزی کاشمر خاطر نشان کرد: همچنین طرح های اجرا شده در قالب تبصره یک ماده یک ۹ مورد و ۱۳ مورد نیز در قالب طرح های واگذاری اراضی ملی انجام شده است.

کد خبر 6093028

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • کشت برنج در ۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد