Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – نشریه بیلد آلمان با دژاگه مصاحبه‌ای انجام داده است که گزیده آن را در ادامه می‌خوانید:

* من در بوندس لیگا برای هرتابرلین و ولفسبورگ و در لیگ برتر برای فولهام بازی کردم و کاپیتان تیم ملی ایران بودم. بنابراین بسیاری از حریفان در تقابل با من انگیزه خاصی دارند و می‌خواهند خودشان را نشان بدهند. در آلمان و انگلیس فضا و زمان بسیار بیشتری داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، مردم در ایران حتی نسبت به اروپا بیشتر دیوانه فوتبال هستند.

* {امکان بازگشت به آلمان} البته بازی در یک باشگاه حرفه‌ای آلمان بسیار خوب خواهد بود. آماده هرچیزی هستم اما مثل گذشته خودم را تحت فشار قرار نمی‌دهم. واقعیت این است که من حتی در ۳۴ سالگی هنوز در فرم عالی هستم.

* صادقانه بگویم؛ من فوتبالم را مدیون ماگات هستم. هر روز خدا را شکر می‌کنم که این مربی را در سن بسیار مهمی داشتم (دژاگه ۱۹ ساله بود که در سال ۲۰۰۷ از هرتا به ولفسبورگ منتقل شد)

* وقتی قراردادم را در ولفسبورگ امضا کردم (فوریه ۲۰۰۷) هنوز «کلاوس اوگنتالر» مربی بود. در تعطیلات تابستانی فهمیدم که ماگات قرار است سرمربی شود. البته، من او را می‌شناختم، اما هرگز روش‌هایش را نمی‌دانستم. بنابراین وقتی دوستانم می‌گفتند “انتخاب مربی جدید را تبریک می‌گویم و از این مربی لذت ببر” منظورشان را نمی‌فهمیدم!

* {سخت ترین تمرینات ماگات} در همان روز اول تمریناتم، از او هشدار گرفتم، هشدارهایی بی‌رحمانه. تمرینات ماگات بسیار سخت بود. مثلاً او به ما می‌گفت در حالی که یک نفر را کول کرده‌ایم با یک پا از پله‌ها بالا برویم. یا یک حرکت را ۱۰۰ بار انجام دهیم. با این حال نه تنها تمرینات سخت ماگات، بلکه ذهنیت او هم به بازی من فرم و جهت داد.

* بعد از قهرمانی‌مان ماگات تصمیم به جدایی گرفت و از ما خداحافظی کرد. ما بازیکنان یک به یک با او دست دادیم و برای او در شغل بعدی‌اش در شالکه آرزوی موفقیت کردیم. زمانی که نوبت من شد و حرف‌هایم را زدم، او به من گفت: «بدو و دو سه بار سرت را به تیرک بکوب». من در ابتدا گیج شدم، چون متوجه منظورش نشدم. از او پرسیدم که منظورش چیست و او گفت: «تو فوتبالیست بزرگی هستی و هر چیزی که لازم است را داری، اما آخر سر باید روی مغزت کار کنی. باید بیشتر از این حواست را به فوتبال بدهی و با تمرکز بیشتری کار کنی». من هم تا به امروز به نصیحتش گوش کرده‌ام.

* ولفسبورگ همیشه در قلب من است و من می‌توانم تصور کنم که یک روزی در یک پستی به این تیم برگردم.

متن کامل این گفت‌وگو را می‌توانید در لینک زیر بخوانید: دژاگه: رقابت در لیگ ایران سخت‌تر از اروپاست/ دوست دارم به بوندس‌لیگا برگردم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اشکان دژاگه تراکتور خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال لهستان به طور رسمی هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن سرمربی پیشین  تیم‌های ملی والیبال آلمان، بلژیک و لهستان که اخیراً بحث حضورش روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران مطرح بود، با امضای قراردادی دو ساله هدایت تیم ملی چین را برعهده گرفت. این مربی بلژیکی بین سال‌های 2022 تا 2023 هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان را برعهده داشت و در آخرین تجربه مربیگری‌اش هم روی نیمکت تیم والیبال زنان نیلوفر بلدیه‌اسپور ترکیه حضور داشت.

هینن در سال 2014 تیم ملی والیبال آلمان را درمسابقات جهانی به عنوان سومی رساند و در ادامه با تیم ملی والیبال لهستان به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2018 رساند و در جام جهانی 2019 هم این تیم را به عنوان دومی رساند. او در لیگ‌ ملت‌های والیبال 2019 و 2021 به ترتیب عناوین دومی و سومی را برای این تیم به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد

در ماه اکتبر بود بحث علاقه‌مندی فدراسیون والیبال ایران به استخدام هینن 54 ساله برای جانشینی بهروز عطایی مطرح شده بود، اما در نهایت این فدراسیون با وجود گزینه‌هایی همچون روبرتو پیاتزا، جان‌لورنزو بلنجینی، ولادیمیر آلکنو، پیمان اکبری و سعید معروف، تصمیم گرفت مائوریسیو پائز را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران انتخاب کند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ نوشیدنی خوشمزه که میل به شکر را در شما به صفر می‌رساند
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • کار‌های عجیب و غیر ممکن این افراد را ببینید
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا