Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از سی‌ان‌بی‌سی؛ مدیرعامل شرکت پرواز چارتری جت‌ست‌گو می‌گوید فوق‌ثروتمندان هندی و ستارگان بالیوود تنها افرادی نیستند که با هواپیمای شخصی از بحران رو به وخامت کرونا در هند فرار می‌کنند.

‌کانیکا تکریوال، رئیس جت‌ست‌گو می‌گوید: خانواده‌های طبقه بالای متوسط هم تمام منابع مالی خود را صرف فرار به مالدیو و دوبی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جت‌ست‌گو می‌گوید: ما در هفته‌های اخیر شاهد افزایش ۹۰۰ درصدی خرید بلیط به این مقاصد هستیم که ۷۰ تا ۸۰ درصد آن مربوط به طبقه بالای متوسط هند می‌باشد. این در حالی است که قبل از این بحران اکثریت مشتریان این پروازها را فوق‌ثروتمندان تشکیل می‌دادند.

بحران رو به وخامت کرونا وضعیتی ترسناک را بر هند حاکم کرده است. تنها در روز گذشته ۴۱۲ هزار هندی به ویروس کرونا آلوده شدند. 

تکریوال می‌گوید: در چنین شرایطی در ۱۰ روز اخیر هر شخصی که توانسته است هزینه اجاره یک هواپیمای چارتری یا جت خصوصی را فراهم کند از کشور فرار کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095006 برچسب‌ها اقتصاد هندوستان ویروس کرونا کرونای هندی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اقتصاد هندوستان ویروس کرونا کرونای هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.

محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • طرز تهیه آبگوشت زغالی به روش روستائیان هندی (فیلم)
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج