Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی تاکید کرد که سیاست فشار حداکثری آمریکا شکستی مفتضحانه بود و به پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران منتهی شد.

خبرگزاری میزان - «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی، می‌گوید که سیاست فشار حداکثری آمریکا، پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیانوف در پیامی توییتری به مناسبت سالروز خروج آمریکا از برجام، نوشت «۳ سال پیش در چنین روزی آمریکا از برجام خارج و سیاست فشار حداکثری را علیه ایران آغاز کرد؛ این سیاست به تضعیف توافق هسته ای، پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران و وخامت اوضاع در خلیج فارس منجر شد، شکستی مفتضحانه.»

این مقام روس در ادامه افزود «اکنون بازگشت احتمالی آمریکا به برجام در دستور کار مذاکرات وین قرار دارد.»

بیشتر بخوانید: نیویورک تایمز: تحریم و کارشکنی مانع پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران نمی‌شود اولیانوف: ایده گسترش برجام، مخرب و غیرواقعی است

«دونالد ترامپ»، رییس جمهور سابق آمریکا، در روز ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۷ از برجام خارج شد و با راه اندازی کمپین موسو م به فشار حداکثری و احیای تحریم ها، سعی در کشاندن ایران به پای میز مذاکره داشت.

اکنون بسیاری از مقامات آمریکایی اذعان می‌کنند که این سیاست ترامپ با شکست در برابر ایران مواجه شده و به اهداف از پیش تعیین شده نرسیده است.

در حال حاضر نشست کمیسیون مشترک برجام در وین در حال برگزاری است و دور چهارم این نشست دیروز برگزار شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام تحولات بین الملل برجام پیشرفت برنامه هسته ای ایران سیاست فشار حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • بررسی ابعاد سفر گروسی به ایران/ حل چالش موضوع بازرسان/ خنثی‌سازی سیاست هدفمند تبلیغاتی
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند