Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید می رود با همت مسئولین و کمک های خیرین و مشارکت دولت در اجرای پروژه ها شاهد احداث مدرسه در مناطقی که مدارس در شهرستان خنداب به صورت کانکسی اداره می شودند، باشیم تا غبار محرومیت از فضای آموزشی خنداب برای همیشه بر چیده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛مدارس کانکسی عموماً در مواقع بروز بحران‌هایی همچون سیل و زلزله بعنوان جایگزینی موقت برای مدارس معمولی ایجاد می‌شوند، اما مناطقی هستند که بحران در آنها تعریف دیگری دارد مانند محرومیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینکه والدین دانش آموزان دوست دارند که فرزندانشان در بهترین مدارس تحصیل کنند، شکی نیست، به خصوص اگر خودشان در دوران تحصیل به دلایل مختلفی نتوانسته باشند در شرایط مناسب به ادامه تحصیل بپردازند، ناخواسته مایلند که بهترین امکانات را برای فرزندانشان در این زمینه فراهم کنند تا به زعم آنها، آینده بچه هایشان به مراتب بهتر از والدینشان باشد.

پاسخگو بودن محیط یک مدرسه به نیازهای جسمی و روحی دانش‌آموزان از اصول اولیه و معیارهای اصلی برای ساخت یک فضای آموزشی است و فضای فیزیکی یک مدرسه و ایمنی و بهداشت آن یکی از فاکتورهای تأثیرگذار بر آموزش و پرورش است.

چندین روستای شهرستان خنداب دارای مشکلات فضای آموزشی، عمرانی و بهداشت سلامت می باشد که همت مسئولین و ادارات ذیربط برای حل این مشکلات ضروری است.

از آنجایی که در شهرستان خنداب تعداد دانش آموزان در مناطق روستایی کم است می توان با طرح هایی همچون ساخت مدارس یک کلاسه و دو کلاسه کوچک بخش قابل توجهی از مشکلات  فضای آموزشی شهرستان را رفع کرد.

احداث مدرسه از اولویت های مسئولین شهرستان است/تلاش می کنیم با حمایت خیرین حتی یک مدرسه کانکسی در خنداب نباشد

خزائی پور فرماندار شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار نسیم خنداب با اشاره به اینکه احداث مدرسه از اولویت های مسئولین شهرستان است، گفت: با مجمع خیرین مدرسه ساز استان جلساتی برگزار شده و اقدامات خوبی انجام شده است تمام تلاش خود را به کار می گیریم که با حمایت خیرین دلسوز حتی یک مدرسه کانکسی در سطح شهرستان خنداب نباشد.

وی در ادامه اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده مدرسه روستای گوره زار با کمک خیرین در حال ساخت است و اگر با همین پیشرفت ادامه پیدا کند امیدواریم مهرماه افتتاح شود.

خزائی پور افزود: همچنین مقدمات اولیه ساخت مدارس روستاهای کله بید و سیردر و دارانجیر نیز انجام شده است و طی روزهای آینده کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار خنداب گفت: مذاکرات و پیگیری ها با خیرین انجام شده تا با نظر قطعی خیرین مدرسه ساز، مدرسه روستای قطب آباد در روز های آینده کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بعد از اتمام کار ساخت مدارس فوق، مدارس روستاهای ثمردشت ، چخماق تپه، وزوانق ،عباس آباد ، قمشلو و.. نیز در دستورکار قرار دارد.

فرماندار خنداب خاطر نشان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده مدارس سه روستای کرکان و آدشته و مهر سفلی به علت بافت قدیمی و فرسوده تخریب و  بازسازی خواهند شد.

امید می رود با همت مسئولین و کمک های خیرین و مشارکت دولت در اجرای پروژه ها شاهد احداث مدرسه در مناطقی که مدارس در شهرستان خنداب به صورت کانکسی اداره می شودند، باشیم تا غبار محرومیت از فضای آموزشی خنداب برای همیشه بر چیده شود. 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان خنداب احداث مدرسه فضای آموزشی انجام شده یک مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان

به گزارش «تابناک»، داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ