Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی در نامه‌ای به رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: برای تبدیل مدارس به دانشگاه آن هم در شهرستان‌ها چه پاسخی برای دانشجومعلمان دارید؟

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در نامه‌ای به رئیس دانشگاه فرهنگیان نوشت: برای تبدیل مدارس به دانشگاه آن هم در شهرستان‌ها چه پاسخی برای دانشجومعلمان دارید؟ ما خواستار پاسخگویی جنابعالی در راستای اجرای چنین سیاست‌های مخرب دانشگاه فرهنگیان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این نامه به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر خنیفر

ریاست محترم دانشگاه فرهنگیان


باسلام و صلوات بر محمد و آل محمد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، همانطور که مستحضرید در حدود دو ماه اخیر در استان آذربایجان شرقی شاهد افتتاح مراکز آموزشی در شهرستان‌های مختلف استان مانند اهر، میانه و سراب هستیم. با سیاست‌های در پیش گرفته شده در خصوص دانشگاه فرهنگیان، شان و جایگاه این دانشگاه را زیر سوال برده و با این کار در حال متلاشی سازی این دانشگاه هستید.


برای تبدیل مدارس به دانشگاه آن هم در شهرستان‌ها چه پاسخی برای دانشجومعلمان دارید؟ ما خواستار پاسخگویی جنابعالی در راستای اجرای چنین سیاست‌های مخرب دانشگاه فرهنگیان هستیم. تجربه‌ی دانشگاه آزاد و پیام نور در شهرستان‌ها گواه این واقعیت هست.


دلایل منطقی مخرب بودن این امر بصورت مشروح به جنابعالی ارسال میگردد.

رونوشت به:

وزیر محترم آموزش و پرورش؛ دکتر حاجی میرزایی

نهاد رهبری در دانشگاه فرهنگیان؛ حجت الاسلام دکتر دادگر

نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان؛ حجت الاسلام دکتر آل هاشم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدرسه دانشگاه فرهنگیان بسیج دانشجویی رئیس دانشگاه فرهنگیان وزارت علوم دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی شهرستان ها چه پاسخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند

به گزارش صدای ایران، استاندار تهران با اشاره به نام شهرستان‌های غربی و جنوب شرقی استان تهران، جزئیات و ملاک‌های مورد مطالعه برای تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران را تشریح کرد.

علیرضا فخاری در تشریح موضوع تشکیل دو استان غربی و شرقی تهران گفت: دو منطقه در این طرح وجود دارد که در غرب شهریار، ملارد، بهارستان و پرند شهر‌های این بخش و در حوزه جنوب شرقی نیز ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک جزو محدوده‌هایی است که این ۴ شهرستان مشمول طرح جداسازی می‌شوند.

تطبیق طرح تقسیم استان‌های غربی و شرقی تهران با شرایط امروز جمعیتی

وی افزود: مطالعات این طرح مدت زیادی است آغاز شده و باید با شرایط امروز جمعیتی طرح را منطبق کنیم. براساس سرشماری هوایی که از گذشته داریم در غرب استان تهران نزدیک به ۳ میلیون نفر جمعیت داریم و در جنوب شرقی استان هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت داریم، لذا به لحاظ گسترش جمعیت باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

مباحث اقلیمی و جمعیتی باید به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد

استاندار تهران ادامه داد: ملاحظات سرزمینی، جمعیتی و جغرافیایی هر دو منطقه و چگونگی تأمین زیرساخت‌ها بسیار مهم است. بی تردید تقسیم و تفکیک زیرساخت‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد و قطعا باید مطالعات میزان خدماتی که مردم باید در هر دو استان بگیرند، کامل شود. باید مباحث اقلیمی و جمعیتی هم به لحاظ ترکیب دارای منطق باشد.

فخاری تأکید کرد: ترکیب بندی جمعیتی در بخش غربی استان تقریبا با عدم تجانس همراه است و در بخش جنوب شرقی دارای تجانس است و به لحاظ گویش و سایر مولفه‌هایی که تاثیرگذار است همانند مولفه‌های اجتماعی، ممکن است در نقاطی ناهمگونی و در جا‌هایی همگونی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه مولفه‌ها در مطالعات به خوبی دیده شود، اظهار کرد: نکته مهم این موضوع است که باید تصمیمات موجب آسایش و آرامش مردم باشد و تقسیمات باید به گونه‌ای باشد که در نتیجه مردم در رفاه نسبی با ایجاد تعادل در تأمین نیازمندی‌ها و رفع مطالبات قرار بگیرند.

استاندار تهران افزود: بنابراین تقسیم مدیریتی که هدف اجرای این طرح است و از این طریق نظام مدیریت را مقداری کوچک‌تر می‌کند، باید قابلیت دسترسی داشته باشد، همچنین باید به لحاظ ماهیتی و یک امر الزامی محقق شود و اگر این موارد محقق شد در امر تقسیمات موفق هستیم.

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • جزییات تقسیم استان تهران: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند / در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند
  • جزییات طرح تقسیم استان تهران از زبان استاندار: در غرب، شهریار، ملارد، بهارستان و پرند تبدیل به یک استان می‌شوند و در شرق، ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک یک استان جدید می‌شوند