Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات وزیر امور خارجه کشور، گفت: ظریف با این اظهارات نسنجیده یک خطای تاریخی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده در گفت وگو با اروم نیوز، با انتقاد شدید از اظهارات وزیر امور خارجه، اظهار کرد: ظریف با این اظهارات نسنجیده یک خطای تاریخی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اظهارات نشان می دهد که نمی توان ظریف را محرم دانست، افزود: برخی از این اظهارات تکرار اظهارات خصمانه دشمنان است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: این سخنان و مخالفت با میدان یعنی مخالفت با  شهدا، مدافعان حرم، شهدای مقاومت و شهدای انقلاب‌ و هشت سال دفاع مقدس و یاران امام(ره) است.

عیسی زاده تصریح کرد: وقتی وزیری در مخالفت با میدان صحبت می کند یعنی در واقع بر خلاف اصول و آرمان های امام و رهبری حرکت می کند.

وی افزود: مخالفت با میدان یعنی حرکت و مخالفت با اصول و مسیری که رهبر انقلاب ترسیم کرده اند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مجلس انقلابی قاطعانه به این اظهارات ظریف پاسخ خواهد داد، افزود: مجلس انقلابی باید از عزت و اقتدار میدان در مقابل این اظهارات دفاع کرده و پاسخ انقلابی و قاطع دهد.

عیسی زاده افزود: سربازان ولایت در هر حزب و گروهی در دفاع از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان، وارد میدان شده و مانند ایشان که می گفتند نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا و نبرد با صهیونیست ها و نبرد با کج روی ها و نبرد با مسامحه کاران، نبرد با کسانی که با خون شهدا معامله می کنند، با این گونه افراد مقابله کنند.

وی با بیان اینکه جای خیانتکاران در سیاست خارجی نیست، تصریح کرد: باید پرچم جمهوری اسلامی و پرچم شهدا هر روز برافراشته شود و از مصلحت اندیشی خودداری کرده و مانند مالک اشتر  در کنار علی (ع) بوده و دست خیانت کاران را قطع کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود

فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیروهای اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

به گزارش ایسنا، اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روزهای اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه‌ گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس