Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@20:21:23 GMT

یمن حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۷۷۴

یمن حمله به مسجد الاقصی را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سبأ، هشام شرف عبدالله، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن، اقدام نیرو‌های رژیم صهیونیستی در حمله به رواق‌های مسجدالاقصی را که باعث مجروح شدن بیش از ۵۳ فلسطینی شد، به شدت محکوم کرد.

او درباره پیامد‌های ادامه اقدامات خشونت‌آمیز نیرو‌های اشغالگر در منطقه شیخ الجراح و منطقه باب العامود در حق شهروندان فلسطینی هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن با اشاره به این که رژیم صهیونیستی بر اساس قوانین بین‌المللی و به ویژه معاهدات چهارگانه ژنو نیروی اشغالگر است و مسئولیت اتفاقاتی که برای شهروندان فلسطینی رخ می‌دهد به عهده مقامات این رژیم و کشور‌های حامی آن و نیز کسانی دانست که روابط خود را با تل‌آویو عادی‌سازی کرده‌اند.

عبدالله همچنین درباره پیامد‌های ادامه تنش‌زایی نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی که باعث تهدید امنیت و ثبات منطقه می‌شود، هشدار داد و گفت این اقدامات زمینه را برای بروز تنش‌هایی که باعث انفجار در فلسطین اشغالی می‌شود، فراهم می‌کند.

او از شورای امنیت سازمان ملل خواست به مسئولیت خود در حمایت از شهروندان فلسطینی عمل کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه یمن مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد

به نقل از خبرگزاری شهاب، گردان‌های شهداء الاقصی اعلام کرد: مرکز نظامی «نتساریم» را از چند محور زیر آتش قرار دادیم.

در بیانیه گردان‌های الاقصی آمده است که این حملات در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین انجام شده و این مرکز از چند محور زیر حملات راکتی شدید قرار گرفته است.

از سوی دیگر گردان‌های شهداء الاقصی صحنه‌هایی از حمله به پایگاه نظامی زیکیم منتشر کردند.

رزمندگان گردان‌های الاقصی با مشارکت مبارزان شهید عمر القاسم و گردان‌های عبدالقادر الحسینی این مرکز نظامی را هدف حملات راکتی قرار دادند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم اعلام کرد که تل آویو آماده عقب نشینی از گذرگاه نتساریم به عنوان بهای انجام توافق اسیران است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: برای اولین بار نهاد‌های امنیتی به دنبال یافتن جایگزین‌هایی از عملیات گسترده در رفح هستند.

همزمان منابع صهیونیستی و آمریکایی اعلام کردند: ما منتظر پاسخ یحیی السنوار رهبر حماس در غزه هستیم.

از سوی دیگر منابع آگاه اعلام کردند که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند مذاکرات آتش بس با توجه به رایزنی گسترده مصر با همه طرف‌ها حاصل شده است.

همزمان کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری جلسه کابینه جنگ این رژیم در ساعت ۱۸:۳۰ امروز برای بررسی توافق مبادله و نیز بحث آمادگی عملیات رفح خبر داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی برگزار خواهد شد
  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه