Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی به زخمی شدن ده‎ها نفر منجر شد.

خبرگزاری میزان - هزاران فلسطینی پس از خروج نظامیان رژیم اشغالگر قدس از محوطه مسجد الاقصی نماز صبح خود را در این مسجد به جا آوردند.

به گزارش الجزیره، پلیس رژیم صهیونیستی پس از آنکه تمامی ورودی‎های مسجد الاقصی را در پی درگیری‎های شدید با فلسطینیان به روی نمازگزاران بسته بود، آن‌ها را بار دیگر در ساعات اولیه روز شنبه بازگشایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

در این درگیری‎ها بیش از ۲۰۰ نفر زخمی شدند.

در پی زدوخورد نظامیان صهیونیست و فلسطینیان، صد‌ها نمازگزار با سردادن شعار‌هایی علیه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی رفتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خبرنگار الجزیره می‎گوید که صد‌ها نمازگزار برای اقامه نماز صبح به مسدالاقصی رفتند و به افرادی پیوستند که در داخل مسجد با یورش نظامیان صهیونیست روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: رژیم صهیونیستی در آستانه روز قدس تدابیر امنیتی را تشدید کرد  فیلم| شهادت زن فلسطینی با شلیک گلوله نظامیان صهیونیست

هلال احمر فلسطین می‎گوید که دستکم ۲۰۵ فسلطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست در جریان این درگیری‎ها از بمب‎های آتش زا و گاز اشک آور استفاده کرده و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به گزارش هلال احمر فلسطین، ۸۸ مجروح به بیمارستان انتقال یافتند؛ این در حالی است که نیرو‌های اشغالگر مانع ورود کادر پزشکی به شهر قدس شدند.

خبرگزاری آناتولی به نقل از شاهدان می‎گوید که نیرو‌های رژیم صهیونیستی در ساعات اولیه روز شنبه ده‎ها فلسطینی که در حال بازگشت از مسجد الاقصی بودند را در گذرگاه نظامی قلندیا در کرانه باختری، بازداشت کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گزارش‎ها نشان می‎دهد که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی نزدیک به ۳ هزار نمازگزار را در نمازخانه «القبلی» در مسجد الاقصی را محاصره کردند.

خبرنگار الجزیره می‎گوید که نظامیان رژیم صهیونیستی مانع فعالیت کادر پزشکی فلسطین در منطقه الاقصی و شیخ جراح و گذرگاه قلندیا در قدس شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین مسجد الاقصی قدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین مسجد الاقصی قدس کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست

به گزارش بامداد دوشنبه الجزیره، در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامیان صهیونیست در منطقه کرم ابوسالم که با گذرگاه این منطقه که به همین نام است حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد، ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را به روی کمک‌های بشردوستانه به غزه بست.

پیش‌تر دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله موشکی به پایگاه نظامیان این رژیم در کرم ابوسالم سه نظامی این رژیم کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام عصر یکشنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه کرم ابوسالم و محوطه آن در نوار غزه را با راکت‌های «رجوم» هدف قرار داده است.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در جریان این حمله گردان‌های القسام اذعان کردند. برخی از این رسانه‌ها نیز به کشته شدن چهار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله اعتراف کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم