Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@16:55:12 GMT

فعالیت کدام مشاغل از روز شنبه مجاز است؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۹۶۱

فعالیت کدام مشاغل از روز شنبه مجاز است؟

بنابر مصوبه جدید برخی گروه‌های شغلی از فردا شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه فعال خواهند بود که در این خبر این مشاغل معرفی شده‌اند.

 همه استان‌های کشور از قله موج چهارم کرونا عبور کردند و روند بستری بیماران در همه استان‌ها کاهشی شد، بر این اساس تعداد شهر‌های قرمز هم کاهش پیدا کرد و بعد از سه هفته تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در جلسه روز پنج شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهر‌های قرمز و نارنجی گروه‌های شغلی یک و ۲ از شنبه فعال خواهند بود و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به گفته رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله در هفته آینده شاهد تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌ها به ویژه در اصناف خواهیم بود و گروه مشاغل یک و ٢ در شهر‌های نارنجی و قرمز می‌توانند فعالیت کنند، اما سخت گیری درباره عدم رعایت پروتکل‌ها افزایش پیدا می‌کند و اگر کسب و کاری پروتکل‌ها را رعایت نکند و این موضوع مسجل شود، این کسب و کار ٣ هفته در شهر‌های قرمز و ٢ هفته در شهر‌های نارنجی تعطیل خواهد شد.

بازار بزرگ تهران پس از یک ماه تعطیلی از شنبه هفته آتی بازگشایی می شود، فعالیت پاساژها در تهران نیز از روز شنبه بدون مانع است، اصناف باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت سهل انگاری بی درنگ مغازه فرد متخلف پلمب می شود.

تعطیلی گروه های شغلی سه و چهار از روز شنبه باز هم تمدید شده است و تا جمعه ۲۸ اردیبهشت ادامه دارد.

منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد در تمام شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه دارد و تردد مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهد بود.

دورهمی خانوادگی، عدم استفاده از ماسک در بیرون منزل، مراسم عروسی و عزا و سایر تجمعات به خصوص در محیط سرپوشیده، خوردن غذا در محیط‌های عمومی سرپوشیده مثل رستوران، تالار و غذاخوری هتل و سفر با وسایل نقلیه عمومی به خصوص اتوبوس و قطار از مهمترین عوامل افزایش مبتلایان است.

همچنین به گفته سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهور، هر خودروی غیربومی که در شهر‌های قرمز و نارنجی تردد داشته باشد در هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه می‌شود.

مشاغل گروه شغلی سطح‌یک (۱)

فهرست مشاغل گروه یک و مشاغل ضروری که در هیچ‌یک از وضعیت‌های سه‌گانه تعطیل نمی‌شوند:

۱. کارخانه‌های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته؛

۲. مراکز زیرساختی و حیاتی، مراکز تامین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت‌های تصفیه و تهویه هوا، پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت؛ ۳. حمل ونقل عمومی کالاو مسافر برون شهری شامل ریلی، هوایی،جاده‌ای و دریایی؛ ۴. حمل ونقل عمومی درون شهری؛ ۵. ادارات و مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، امدادي و ستادی؛ ۶. فروشگاه‌های زنجیره ای، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها و سبزي فروشی ها، میادین میوه وتره بار؛ ۷. مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته؛ ۸. مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی نانوایی(تولید فراورده‌های نانوایی)؛ ۹. مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی، اورژانس و تامین آمبولانس دولتی و خصوصی؛ ۱۰. داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی؛ ۱۱. مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون‌بر (شامل تمام گروه‌های غذایی سرد، گرم، آشامیدنی، بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و مشاغل مشابه)؛ ۱۲. خدمات اپراتورهای ارتباطی ، خدمات الکترونیک و فعالیت‌های پستی؛ ۱۳. شرکت‌های خدمات اینترنتی(اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های خدماتی مبتنی بر اینترنت)؛ ۱۴. رسانه‌های مکتوب و برخط و مشاغل مشابه؛ ۱۵. مراکز نگهداری و خدماتی سالمندان، معلولین، جانبازان ، مراکز توان‌بخشی و مراقبتی، آسایشگاه‌ها؛ ۱۶. تعمیرگاه‌های انواع خودرو، لوازم خانگی، الکتریکی، الکترونیکی، کامپیوتر و تأسیساتی، کلیه خدمات فنی و کارواش؛ ۱۷. فروشگاه‌های انواع قطعات، لوازم یدکی، الکتریکی، الکترونیکی، صیادی، کشاورزی و تأسیساتی و سایر ملزومات مورد نیاز تولید؛ ۱۸. فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی (از قبیل گچ، سیمان، سرامیک، لوله و اتصالات)، محصولات فولادی (آهن و آلومینیوم) و پاساژ‌های تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن آلات، کامپیوتر (به استثناء پوشاک، کیف و کفش و موبایل) و آهن‌آلات؛ ۱۹. کارگاه‌های صنعتی(مانند جوشکاری وتراشکاری و مشابه آن)؛ ۲۰. چاپخانه‌ها، لیتوگراف، تایپ و تکثیر و دفاتر فنی مرتبط، دفاتر آگهی تبلیغاتی، فروشندگان کاغذ و مقوا؛ ۲۱. خشکشویی‌ها؛ ۲۲. آرامستان‌ها؛ ۲۳. عینک فروشی طبی؛ ۲۴. تامین کنندگان مواد شیمیایی جهت عرضه مواد ضدعفونی و نیاز کارخانجات دارویی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف؛ ۲۵. عرضه کنندگان ابزار و یراق مشتمل بر تامین کنندگان مواد و مصالح ایزوگام، قطعات پمپ و ابزار مورد نیاز صنایع؛ ۲۶. فروشندگان و عرضه کنندگان قطعات و لوازم یدکی کشاورزی؛ ۲۷. فروش گل و گیاه تزئینی/ طبیعی؛ ۲۸. فروشگاه‌های لوازم ایمنی و آتش‌نشانی؛ ۲۹. سینما خودرو/ تئاتر خودرو؛
۳۰. مراکز اقامتی (شامل هتل، متل، مهمان‌پذیر، پانسیون و مشاغل مشابه)؛
۳۱. فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف؛
۳۲. غذا و ملزومات حیوانات خانگی، ملزومات و تجهیزات دامپزشکی؛ ۳۳. قنادی و شیرینی‌پزی تر و خشک، آجیل و و خشکبار و شیرینی فروشی و کافه قنادی. مشاغل گروه شغلی سطح دو (۲)

فهرست مشاغل گروه دوم:

۱. بوستان‌ها و مراکز تفریحی؛ ۲. پاساژهای سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ در غیر موادغذایی و بازارهای موقت(بازارهای روز و محلی)؛ ۳. بازارها و نمایشگاه‌های فروش انواع خودرو، موتور و دوچرخه، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل؛ ۴. آموزشگاه های رانندگی؛ ۵. آرایشگاه‌های مردانه و زنانه؛ ۶. مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی؛ ۷. مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پارچه، پرده، مبلمان، تزیینات داخلی ساختمان؛ ۸. مراکز فروش کادویی، اسباب بازی و سرگرمی، لوازم‌التحریر؛ ظروف (چینی، کریستال، پلاستیک، بلورجات، ملامین)، لوازم التحریر، کتاب و مجله، محصولات فرهنگی و کمک آموزشی، تجهیزات مهندسی و نقشه برداری؛ ۹. مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، چرم و مصنوعات چرمی، خرازی، خیاطی؛ ۱۰. آتلیه و عکاسی؛ ۱۱. آژانس مشاور املاک؛ ۱۲. خدمات چاپ دیجیتال؛ ۱۳. مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری(شامل تمام گروه‌های مواد غذایی سرد، گرم، آشامیدنی، بستنی، آبمیوه، خشکبار، شیرینی)، قهوه‌خانه ها بدون عرضه مواد دخانی ؛ ۱۴. آب میوه و بستنی فروشی و مشاغل مشابه. ۱۵. سینما و تئاتر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مشاغل مشابه گروه های شغلی شهر های قرمز مراکز فروش مشاغل گروه پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج

لباسشویی دستگاه جدا نشدنی در منزل است و یک روز خراب شدن آن می تواند زمان و هزینه زیادی را برای افراد بتراشد. تصور کنید برای تعمیر لباسشویی مجبور باشید که آن را جابه‌جا کنید و به یک مرکز تعمیر لباسشویی ببرید. علاوه بر زمان و هزینه ای که برای جابه‌جایی لباسشویی از شما گرفته می شود، ممکن است در طول جابه‌جایی لباسشویی نیز به جایی برخورد کند و خرابی بزرگتری را به بار آورد. چه نیازی به جابه‌جایی دارید وقتی می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی در محل بهره مند شوید.

امروزه مجموعه های مختلفی در سراسر تهران و کرج در زمینه تعمیر لباسشویی مشغول به فعالیت است که هریک خدمات خود را به نحوی ارائه می دهد. متاسفانه در این حوزه افراد غیر منصف نیز وجود دارد که مهارت مورد نیاز را ندارند و حتی در ازای تعمیر و یا سرویس ماشین لباسشویی شما هزینه های گزافی نیز دریافت می کنند. انتخاب این نمایندگی ها می تواند مشکلات بزرگتری را نیز ایجاد کند. در این بخش می خواهیم یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم که پس از تعمیر از آن ها گارانتی دریافت می کنید.

ویژگی های نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی

شما می توانید به آتا سرویس به دید یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی در تهران نگاه کنید. آتا سرویس مرکز تعمیر لباسشویی در تمام روز های سال حتی ایام تعطیل نیز در خدمت شما عزیزان است. اصل اول در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی صداقت است و این اصل را سرلوحه ی فعالیت خود قرار داده است. از مهمترین خدمات مجموعه آتا سرویس لوازم خانگی می توان به مورد های زیر اشاره کرد:

تعمیر دوره ای ماشین لباسشویی عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیر ماشین لباسشویی در منزل ارائه ی مشاوره ی رایگان به منظور استفاده ی صحیح ارائه دادن راه جهت بیشتر شدن طول عمر دستگاه لباسشویی ارائه دادن خدمات تعمیر لباسشویی در اسرع وقت تعمیر لباسشویی برند های خارجی و ایرانی نصب کردن انواع لباسشویی انجام تعمیرات برای برندهای مختلف لباسشویی تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران

آتا سرویس یکی از نمایندگی های اصلی تعمیر و سرویس انواع برندهای لباسشویی در تهران است که با سابقه ای درخشان در تهران و کرج فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا اعزام تعمیرکار به محل با شماره 09196363454 تماس بگیرید و با تکنسین ها آتا سرویس در ارتباط باشید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی در آتا سرویس

تعرفه ی تعمیر لباسشویی چقدر است؟ یکی از رایج ترین پرسش هایی که مشتریان از ما میپرسند تعرفه ی تعمیر ماشین لباسشویی است. در جواب این پرسش می بایست گفت که قیمت تعمیر لوازم خانگی همانند ماشین لباسشویی، به نوع و شدت خرابی و معیارهای مختلف دیگری وابسته است. به همین علت نمی توان یک قیمت مشخص را جهت تعمیر در نظر گرفت. تکنسین های آتا سرویس پیش از انجام دادن هر کاری می توانند برآورد مشخصی از اجرت تعمیرات را در اختیار شما قرار بدهند و اگر بودجه ی مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، تعمیر ماشین لباسشویی را در اولویت قرار بدهید. در کل هزینه ی تعمیرات لباسشویی، هزینه سرسام آوری محسوب نمی شود، مگر این که قطعه ای کاربرد خود را از دست داده باشد و تکنسین مجبور به خریدن قطعه ی اصلی باشد.

تعداد زیادی از مشتریان به علت هزینه ی تعمیر ماشین لباسشویی، در اغلب مواقع خرابی های جزئی را نادیده می گیرند. اما به این نکته توجه نمی کنند که همین خرابی های کوچک می تواند در آینده به یک مشکل فنی بزرگ تبدیل بشود. در این زمان باید هزینه ی زیادی را جهت تعمیر تخصصی لباسشویی پرداخت کنید. امروزه قیمت خرید لباسشویی به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و انجام تعمیرات لباسشویی مقرون به صرفه تر است.

آتا سرویس چه برندهایی را تعمیر می کند؟

نمایندگی مجاز لباسشویی در منزل تمامی خدمات مورد نیاز شما را برای تعمیر لباسشویی ارائه می دهد تا در حد امکان بتوانید به راحتی و بدون هیچ دردسری با تکیه بر دانش فنی تکنسین های آتا سرویس مشکل را حل کنید. تعمیر لباسشویی در محل مزایای زیادی دارد که مهم ترین مزیت آن این است که نیازی به انتقال لباسشویی ندارید. همچنین شما از این مجموعه گارانتی سه ماهه دریافت می کنید تا در صورتی که مجددا به همان مشکل برخوردید بدون هزینه مشکل حل شود. برخی از برندهایی که توسط آتا سرویس تعمیر می شود به شرح زیر است:

تعمیر لباسشویی بوش تعمیر لباسشویی ال جی تعمیر لباسشویی بکو تعمیر لباسشویی سامسونگ تعمیر لباسشویی اسنوا تعمیر لباسشویی کنوود تعمیر لباسشویی آاگ

برای تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره 09196363454 تماس بگیرید.

منبع: آتا سرویس

کد خبر 848090

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • محصولات دانش بنیان دانشجویان فنی و حرفه‌ای به فروش می‌رسد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج