Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@11:29:11 GMT

عکس/ پیرمرد ۹۲ ساله کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۲۴۱

عکس/ پیرمرد ۹۲ ساله کرونا را شکست داد

فرماندار الیگودرز می‌گوید: یک مرد ۹۲ ساله در این شهرستان کرونا را شکست داده است.

اشاءالله نعمتی اظهار کرد: وضعیت این شهرستان همچنان قرمز است اما خوشبختانه آمار روند کاهشی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: این شرایط حاصل تلاش اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونا الیگودرز و همکاری مردم و کسبه بوده است.

نعمتی اضافه کرد: در هفته جاری و مطابق با رنگ‌بندی مشاغل می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سایر نکات موردنظر فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار الیگودرز در ادامه گفت: پیرمرد ۹۲ ساله مبتلا به کووید-۱۹ پس از مقاومت در برابر این ویروس و با تلاش کادر درمان پس از بهبود وضعیت جسمانی و سلامتی مناسب از بیمارستان ولیان الیگودرز ترخیص شد.

وی تصریح کرد: آن گونه که کادر درمان بیمارستان می‌گویند روحیه این شخص خوب بوده و با تحمل و مقاومت در برابر کرونا موفق شد پس از یک دوره کامل بیماری را شکست دهد.

نعمتی با بیان اینکه افراد سن بالایی در الیگودرز موفق شده‌اند کرونا را شکست دهند، تأکید کرد: از کادر درمان کل کشور به ویژه شهرستان الیگودرز کمال قدردانی و سپاس را داریم که واقعاً از جان مایه می‌گذارند.

/ایسنا

---   اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد