Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله کنجوریان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیکی تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: محدودیت‌های ترددی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در این ایام در شهرستان هرسین اعمال خواهد شد.

وی افزود: مردم شهرستان هرسین باید از پذیرش مهمان در تعطیلات عید سعید فطر بپرهیزند، زیرا که دید و بازدید و دورهمی‌ها سبب شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا شده و انتشار آن را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان هرسین با بیان اینکه هم اکنون وضعیت این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا قرمز است، گفت: پیش از فرارسیدن عید نوروز وضعیت کرونایی شهرستان هرسین آبی بود، به طوری که از ابتدای بهمن تا اواخر اسفند ۹۹ تعداد بستری‌های کرونایی در مراکز درمانی این شهرستان حداکثر به چهار نفر می‌رسید.

کنجوریان تصریح کرد: متأسفانه پس از عید نوروز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان هرسین افزایش یافت، هم اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی این شهرستان به صورت میانگین به ۳۰ الی ۴۰ نفر می‌رسد.

به گفته فرماندار شهرستان هرسین در حال حاضر به صورت میانگین یک فوتی ابتلاء قطعی به کرونا در روز در این شهرستان گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش انتشار ویروس کرونا در شهرستان هرسین نتیجه سفر و افزایش رفت و آمد و دورهمی‌ها در ایام نوروز بوده است، افزود: بیشترین سفرها از مقاصد تهران و کرج به این شهرستان بود.

کد خبر 5206701

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هرسین تعطیلات عید فطر شیوع کرونا عید نوروز ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا اردبیل شهرستان هرسین ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

میزان در خبری نوشت: عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898640

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات نوروز
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز