Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:27:49 GMT

ایرادات شایع تلویزیون و نحوه مراقبت از آن

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۳۱۶

ایرادات شایع تلویزیون و نحوه مراقبت از آن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در تولید این دستگاه روز به روز شاهد آن هستیم که قطر آن بزرگ‌تر و ضخامت آن کاهش می‌یابد. همین امر سبب حساسیت و مراقبت بیشتر از تلویزیون می‌شود. زیرا ممکن است با کوچک‌ترین ضربه دستگاه از کار افتاده و هرگز روشن نشود. عوامل مختلفی همچون نوسان برق، ضربه بیرونی، دمای محیط، استفاده بی رویه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... باعث سوختن یا خرابی تلویزیون می‌شود. لازم به ذکر است در تولید و ساخت تلویزیون کیفیت قطعات نقش مستقیم و موثری در طول عمر آن دارد.

کارشناسان امداد تی وی با ۳۰ سال سابقه در تعمیر تلویزیون در تهران تجربیات خود را در این مطلب به اشتراک گذاشته اند. برای آشنایی با نکات نگهداری و مراقبت از تلویزیون، با این مطلب همراه باشید.

علایم خرابی بک لایت تلویزیون سامسونگ

اگر بخشی از تصویر تلویزیون تاریک شد و یا نقاط نورانی در تصویر ایجاد شد؛ نشان از خرابی بک لایت تلویزیون می‌باشد.

هر گاه تلویزیون روشن است صدا دارد اما تصویر ندارد و یا تصویر قطع و وصل می‌شود باید برای تعمیر آن اقدام کنید.. با توجه به اینکه قرار گرفتن بک لایت‌ها و نحوه مدار بندی در مدل‌های مختلف تلویزیون با یکدیگر فرق دارند؛ ممکن است علایم نیز با یکدیگر متفاوت باشد. مثلاً در برخی دستگاه‌ها قطع شدن تصویر و ظاهر شدن لوگو؛ یا تاریک و سیاه شدن قسمتی از تلویزیون علائم هشدار دهنده خراب شدن بک لایت دستگاه می‌باشد.

با توجه به این‌که در ساخت تمام لوازم برقی بک لایت یکی از قطعه‌های اصلی می‌باشد این قطعه در نمایش تصویر تلویزیون نقش موثری ایفا می‌کند. بنابراین اگر این قطعه مهم صدمه ببیند در نمایش دادن تصویر تلویزیون اختلال ایجاد می‌شود.

برای تعمیر دستگاه معیوب، نیازی به جابجایی تلویزیون نیست. زیرا کارشناسان امداد تی وی با مراجعه به منزل، اقدام به تعمیر می‌کنند. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران، سرویسکاران مجرب امداد تی وی، با حضور به موقع خود مشکل تلویزیون سامسونگ شما را حل می‌کنند.

۳ نکته برای پیشگیری از سوختن تلویزیون

لوازمی مثل تلویزیون زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین برای اینکه دچار مشکل و خرابی نشوند، لازم است نکات را مد نظر قرار دهید.

* بهتر است تلویزیون را در مکان خنک به دور از رطوبت، گرما و نور قرار دهید.

* ساعت‌ها روشن گذاشتن تلویزیون کار اشتباهی است. پس از هر دو ساعت به مدت ده تا پانزده دقیقه حتماً تلویزیون را خاموش کنید.

* استفاده مداوم از تلویزیون، باعث گرم شدن بک لایت می‌شود. همین امر سبب باعث رفتن دمای لامپ‌ها شده و آن‌ها را مستهلک و خراب می‌کند.

ایرادات شایع تلویزیون ال جی

* برخی مواقع دستگاه روشن نمی‌شود. تست کابل برق تلویزیون اولین اقدام است و توسط خود شما قابل حل است. اگر کابل و محافظ سالم بودند ایراد می‌تواند از سخت افزار باشد.

* روشن شدن خود به خود تلویزیون؛ چشمک زدن چراغ پاور؛ قطع و وصل شدن دستگاه در مدت زمان کوتاه و.... نشانه مشکلی جدی در دستگاه است.

* گاهی ممکن خط‌های عمودی و افقی بر روی صفحه تلویزیون ظاهر شود؛ این مشکلات می‌تواند از عوامل مختلفی همچون اشکال در کابل‌های گیرنده؛ ضربه خوردن پنل دستگاه؛ مشکلات فنی و..... منجر شود.

* زمانی که پاور دستگاه دچار مشکل شود؛ تلویزیون به موقع روشن نمی‌شود. هنگامی که برد دستگاه‌های قدیمی دچار مشکل می‌شود، تلویزیون دیرتر روشن می‌شود. برای حل این مشکلات حتماً با یک تعمیرکار متخصص مشورت کنید.

راه‌های پیشگیری از سوختن بک لایت در تلویزیون ال جی نیز مانند بک لایت تلویزیون سامسونگ است. آن‌چه حائز اهمیت است که باید در مورد سالم ماندن تمام تلویزیون‌ها در نظر گرفته شود این است که بعد از دو ساعت از روشن بودن تلویزیون حتماً آن را به مدت ده تا پانزده دقیقه خاموش کنید. تلویزیون را در مکان مناسب به دور از رطوبت و گرما قرار دهید. با انجام همین روش‌های ساده می‌توان به سالم ماندن دستگاه خود کمک کنید.

برای تعمیر تلویزیون ال جی در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از مارک‌های معتبر که طرفداران زیادی نیز به خود اختصاص داده است، تلویزیون ال جی می‌باشد. برای تعمیر تلویزیون ال جی در تهران، می‌توانید با امداد تی وی تماس بگیرید. در صورتی که پاور، پنل، رنگ؛ صفحه تلویزیون، فلت، بک لایت، برد، LED؛ LCD؛ مین برد و … تلویزیون ال جی شما آسیب ببیند؛ با مرغوب‌ترین قطعات آن را تعمیر و مشکلات تلویزیون را حل می‌کنند.

امداد تی وی: مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون در تهران
۰۹۳۳۵۰۵۱۲۱۲ - ۶۶۹۷۱۲۱۲

www.emdadtv.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5206706

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی تعمیر لوازم خانگی کسب و کار کسب و کار تکنولوژی اسباب بازی ایرانی پیانو سامسونگ گردو تبلیغات شرکت آسیاتک تیروئید گروه خودروسازی سایپا دوربین مدار بسته سئو سایت کولر گازی کسب و کارهای اینترنتی تلویزیون سامسونگ تعمیر تلویزیون تلویزیون ال جی امداد تی برای تعمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه

جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به  روند کند بازسازی مسجد این دانشگاه پس از دو سال، مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی اعتراض خود را به این مسئله اعلام کرده و  خواستار صحبت با رئیس دانشگاه شدند.

موسوی رئیس دانشگاه پس از دقایقی در جمع دانشجویان معترض حاضر شد و قول داد با تلاش های شبانه روزی، مرمت مسجد دانشگاه به زودی پایان یابد و قبل از ایام محرم برای عزاداری دانشجویان  آماده شود.

 قرار شد عصر امروز نمایندگان دانشجویان معترض در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه درباره این مسئله گفت وگو کنند.

به گزارش تسنیم، 6 خرداد  سال 1401، اتاق صوت مسجد دانشگاه شریف دچار حریق شد و پس از آن مسئولان دانشگاه دست به تعمیر اساسی مسجد دانشگاه زدند که بازسازی آن با روند کندی مواجه شده و پس از دو سال هنوز پایان نیافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • شایع ترین نوع سرطان در استان
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • کنسرسیوم «توسعه ریلی افغانستان» ترانزیت را از مجاری قانونی پیگیری کند
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود