Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:29:49 GMT

واتس اپ مهلت محدود کردن حساب کاربران را به تأخیر انداخت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۵۰۵

واتس اپ مهلت محدود کردن حساب کاربران را به تأخیر انداخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، واتس اپ قبلاً اعلام کرده بود از ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) حساب‌های کاربرانی که با شرایط و قوانین جدید اپ موافقت نکنند را محدود خواهد کرد. اما اکنون اعلام شده حساب‌های این کاربران محدود نخواهد شد.

این پیام رسان متعلق به فیس بوک اوایل سال جاری میلادی شرایط و قوانین خود را آپدیت و تمام کاربران را برای ادامه استفاده از اپ، ملزم به رعایت آن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با مخالفت‌های زیادی روبرو شد و بسیاری از کاربران از واتس اپ کوچ کردند.

اما اکنون این شرکت اعلام کرد به کاربرانی که با شرایط توافق نکرده‌اند، چند هفته دیگر مهلت می‌دهد. پس از پایان مهلت جدید، حساب کاربری این عده محدود می‌شود یا حذف می‌شود.

در بیانیه واتس اپ آمده است: طی چندماه اخیر سعی کردیم اطلاعات بیشتری درباره آپدیت‌ها برای کاربران مان در سراسر جهان فراهم کنیم. در این بازه، بیشتر افراد آپدیت جدید را قبول کرده‌اند. اما حساب‌های افرادی که هنوز شرایط و قوانین جدید را قبول نکرده‌اند، در ۱۵ می محدود یا حذف نمی‌شود.

آپدیت جدید قوانین و شرایط واتس اپ در اوایل سال جاری خبرساز شد. این اپ یک نوتیفیکیشن تمام صفحه برای کاربران ارسال کرد تا به آنان هشدار دهد باید قوانین جدید را مطالعه کنند و بپذیرند. طبق این قوانین اطلاعات کاربران واتس اپ در اختیار شرکت فیس بوک قرار می‌گرفت.

این اقدام به ایجاد سردرگمی و نگرانی میان کاربران منجر شد و در نتیجه واتس اپ مجبور به شفاف سازی در این باره شد. واتس اپ ادعا می‌کند آپدیت جدید به فیس بوک اجازه نمی‌دهد پیام‌های کاربران را بخواند یا بشنود و فقط روی بخش کسب وکاری متمرکز است.

کد خبر 5206719

منبع: مهر

کلیدواژه: واتس آپ فیس بوک شبکه اجتماعی حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی فناوری نانو فیس بوک حاکمیت سایبری اینترنت فناوری فضایی گوگل ویروس کرونا شبکه اجتماعی توییتر دونالد ترامپ هوش مصنوعی واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود