Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@15:10:40 GMT

تصاویر/وضعیت تبریز بعد از بارندگی شدید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۵۲۹

تصاویر/وضعیت تبریز بعد از بارندگی شدید

در برخی از مناطق شهر تبریز و مهرانه رود بعد از بارندگی شدید سیل جاری شد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در برخی از مناطق شهر تبریز و مهرانه رود بعد از بارندگی شدید سیل جاری و باعث آب‌گرفتگی معابر و درد سر برای مردم شهر شد.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی غربی کشور صادر شده است.

وی افزود  : از امشب تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

ضیائیان با بیان اینکه در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد گفت:روز دوشنبه  در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

وی افزود: از اواسط هفته روز سه شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش‌ها رخ خواهد داد.

ضیائیان با بیان اینکه چهارشنبه سامانه بارشی ضمن فعالیت در نوار غربی کشور، بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • بارندگی شدید و سیل جان دست کم ۷۰ نفر را در کنیا گرفت+ تصاویر
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت 
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)
  • فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)
  • (ویدیو) لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید در اصفهان
  • لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم)