Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سردار صدیقی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این کتاب در ۱۱۲ صفحه و چهار فصل نگارش و به تبعات تغییرات اقلیمی پرداخته است و راه‌هایی ساده برای زیست سازگارانه با شرایط تغییرات اقلیمی پیشنهاد می‌کند.

وی اظهار داشت: کتاب تغییراقلیم،‌ تهدید هزاره سوم حاصل تجربه و دغدغمندی‌های مولف در طول چند سال فعالیت داوطلبانه در پاسداشت محیط‌ زیست است و تصاویری از فعالیت‌های داوطلبانه ساکنان منطقه اورامانات در پاسداشت محیط زیست را به نمایش کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب که با مقدمه‌ای از پروفسور مهدی زارع عضو پژوهشگاه زلزله و فرهنگستان علوم آغاز می‌شود، به پیامدهایی که تغییر اقلیم و گرمایش جهانی زندگی موجودات زنده و حیات کره زمین را مورد تهدید قرار می‌دهد  اشاره می کند.

«سردار صدیقی»؛ مولف کتاب

از نظر نویسنده ، موضوع این کتاب بسیار با اهمیت است و می‌طلبد عموم شهروندان نسبت به مباحث تغییراقلیم و پیامدهای آن آگاهی پیدا کنند.

از این نویسنده کتابی دیگر با عنوان "تاثیر مسابقات ورزشی بر سلامت روانی دانش آموزان" نیز به چاپ رسیده است و چند اثر دیگر در دست چاپ دارد.

سردار صدیقی متولد ۱۳۶۵ در شهرستان جوانرود و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است.

شهرستان جوانرود با بیش ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها بازار نشر کتابخانه ایرنا تغییرات اقلیمی کتاب جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازار نشر کتابخانه ایرنا تغییرات اقلیمی بازار نشر کتابخانه ایرنا تغییرات اقلیمی کتاب جوانرود اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «برای قلب‌های شکسته» نوشته مریم هاشمی به تازگی توسط نشر نزدیکتر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب به گفته نویسنده‌اش شامل یک روایت بلند درباره عشق است.

این کتاب درباره انسان‌هایی است که در تلاطم روزمرگی‌ها زمانی را نیز به عاشقی اختصاص می‌دهند و در میان تمامی آشوب‌ها و سختی‌های اجتماعی، شعله عشق و محبت را در دل خاموش نمی‌کنند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«وقتی دلت می‌شکند همه این کلمات گم می‌شوند و تا بیایی دوباره پیدایشان کنی بخش زیادی از عمر گذشته و این در حالی است که ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم و فقط یک بار صد درصد با شور و اشتیاق عاشق می‌شویم و اعتماد می‌کنیم و وای به حال آن‌هایی که این صددرصد ها را کم و کمتر می‌کنند… از آدم‌های صادق خوشم می‌آید، از آنهایی که تکلیفشان با خودشان و دیگران معلوم است، اصلاً آدم‌هایی که رک هستند و مثلاً وقتی تو را می‌بینند و از تو خوش‌شان نمی‌آید محکم حرف‌شان را پرت می‌کنند توی صورتت، اما حداقل با دروغ مثل یک خنجر ذره ذره درون تو فرو نمیبرندش تا کم کم زجر بکشی و از بین بروی… آنها حداقل کمتر وقت زندگی‌ات را می‌گیرند!»

این کتاب با ۶۴ صفحه و شمارگان ۳۰۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6089786 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • هشدار دانشمندان در مورد «سندرم غرق شدگی» شهر‌های ساحلی جهان 
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر