Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:25:12 GMT

مانع جدی بازگشت زیدان به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۶۰۸

مانع جدی بازگشت زیدان به یوونتوس

سرمربی فرانسوی رئال مادرید ممکن است هدایت راه‌راه‌پوشان تورین را برعهده بگیرد اما در این راه یک مشکل مهم وجود دارد.

به گزارش مشرق، زین‌الدین زیدان که انتظار می‌رود پس از تجربه فصلی دشوار با رئال مادرید و حذف تیمش در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری این تیم کنار بکشد، این در حالی است که قرارداد فعلی او با این باشگاه اسپانیایی تا سال 2022 اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه ایتالیایی «توتو اسپورت» حالا خبر می‌دهد که زیدان 48 ساله ممکن است در صورت ترک رئال مادرید، جانشین آندره‌آ پیرلو در یوونتوس شود. پیرلو که تیمش در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، سخت تحت‌فشار است و گفته می‌شود کسب سهمیه لیگ قهرمانان تنها شرط ادامه حضور او در یووه نیست.

بیشتر بخوانید:

آماری عجیب از یوونتوسِ پیرلو

آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس علاقه زیادی به زیدان دارد و در سال 2019 هم تلاش کرد تا این مربی فرانسوی را استخدام کند، اما در نهایت او تصمیم گرفت برای بار دوم هدایت کهکشانی‌ها را برعهده بگیرد. زیزو بین سال‌های 1996 تا 2001 برای بانوی پیر بازی می‌کرد.

دستمزد سالانه 12 میلیون یورویی زیدان اما مانعی برای بازگشت احتمالی او به تورین است، چون باشگاه یوونتوس به دنبال کاهش هزینه‌ها برای جبران ضررهای مالی است که شیوع ویروس کرونا به این باشگاه تحمیل کرده است.

جنارو گتوسو سرمربی فعلی ناپولی هم که انتظار می‌رود در پایان فصل جاری با اتمام قراردادش این تیم را ترک کند، دیگر گزینه یوونتوس برای جانشینی پیرلو است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف آندره آ پیرلو رئال مادرید یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!

 جورجو کیه‌لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ‏می‌گوید راز جدایی او از رئال مادرید را می‌داند. ‏

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از ‏سال‌ها درخشش استثنایی برای سفیدپوشان مادرید، یکی از اتفاقات ‏بزرگ دنیای فوتبال بود. ‏

درحالی‌که بسیاری از رئالی‌ها باورشان نمی‌شد که رونالدو را با پیراهنی ‏دیگر به‌جز پیراهن تیم‌شان بینند، سی آر سون با آن‌ها خداحافظی کرد ‏و به تورین رفت تا پیراهن یوونتوس را به تن کند.‏

جورجو کیه‌لینی از ستاره‌های یوونتوس بود که از 2018 تا 2021 در این ‏تیم با کریستیانو بازی کرد. او امروز در یک مصاحبه درباره آن روزها ‏صحبت کرد و گفت می‌داند علت اصلی جدایی رونالدو از رئال و ‏پیوستنش به یووه چه بود. ‏

کیه‌لینی در این باره گفت: «این‌که من در یوونتوسی کاپیتان بودم که ‏کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کرد، برایم افتخار بود. یک فرصت ‏منحصربه‌فرد. من رونالدو را واقعاً تحسین می‌کنم. در سال‌هایی که در ‏یووه بودیم، هیچ نکته منفی‌ای از او ندیدم. کریستیانو با بقیه فرق ‏دارد. کاملاً مشخص است که او یک فوتبالیست خاص است. ولی با ‏این حال، زمانی‌که تیم یا هم‌تیمی‌ها به او نیاز دارند، هیچ‌وقت نه ‏نمی‌گوید و خودش را کنار نمی‌کشد؛ حتی در غذاخوری باشگاه.» ‏

کیه‌لینی درباره علت جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید گفت: «ببینید کریستیانو به‌عنوان یک ابرستاره روحیه خاصی دارد. او برای ‏همه احترام قائل است؛ ولی غرور عجیب و غریبی دارد که می‌توانم آن ‏را عزت نفس توصیف کنم. رونالدو می‌خواست دنیا را تکان بدهد. ‏می‌خواست به همه ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و به‌خاطر رئال مادرید نیست که چنین ستاره بزرگی شده است.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!