Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم رکورد تعداد سهمیه های ورزش ایران که مربوط به المپیک ریو با ۶۳ سهمیه است، در المپیک توکیو شکسته شود. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در وبینار تخصصی مدیران کل استان ها با تبریک کسب شصتمین سهمیه برای کاروان ورزشی ایران به منظور حضور در بازی های المپیک توکیو گفت: روندی که در کسب سهمیه ها رقم خورده بسیار خوب بوده و امیدوارم رکورد تعداد سهمیه های ورزش ایران که مربوط به المپیک ریو با ۶۳ سهمیه است، در المپیک توکیو شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نسبت به تشکیل ستاد بازی های آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک ۲۰۲۴ در استان ها تاکید کرد و‌ خواستار حمایت بیشتر از ورزشکاران و قهرمانان دارای شانس مدال شد.   علی نژاد در ادامه به لایحه نظام جامع باشگاه‌داری اشاره کرد و گفت: مراحل پایانی این لایحه در دولت سپری می شود و بزودی به مجلس ارسال می شود که تصویب این مهم ، اتفاق بسیار خوبی در جامعه ورزش و جوانان خواهد بود. سامانه ای هم برای صدور مجوز باشگاه‌ها فعال شده و از اول خردادماه هیچ مجوزی بصورت دستی صادر نمی شود.   معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: باشگاه های ورزشی در آخرین تقسیم بندی وزارت بهداشت از ردیف دو به اولویت سه انتقال پیدا کردند که پیگیر هستیم این مشکل را حل کنیم تا باشگاه‌ها در شهرهای نارنجی مجوز فعالیت بگیرند. با هماهنگی ایجاد شده با وزارت آموزش و پرورش، المپیاد استعدادهای برتر را در سال ۱۴۰۰ با اصلاحات تفاهم شده برگزار خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزش و جوانان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران با 66 ورزشکار شرکت کرده بود، اما قطعا در المپیک 2024 پاریس کاهش چشمگیری در این زمینه وجود خواهد داشت. البته دلیل اصلی این اتفاق غیبت تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال هستند که هر کدام با 12 بازیکن در مجموع 24 نفر را به کاروان ورزشی ایران اضافه کرده بودند.

با اینکه هنوز تیم ملی والیبال امید اندکی برای کسب سهمیه المپیک دارد، کمیته ملی المپیک در پیش بینی‌های خود روی این تیم برای گرفتن مجوز حضور در المپیک حساب باز نکرده است. 

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه امروز هیئت اجرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: "ما سه دستور جلسه داشتیم و ابتدا گزارشی از  بازی‌های المپیک اعلام شد و مقرر  شد ارائه بسته‌های حمایتی به فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد و رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگنوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت شوند. حتی والیبال ساحلی و والیبال هم دنبال سهمیه هستند. جودو و شنا و بدمینتون هم دنبال وایلد کارت هستند. امیدوارم بیش از ۳۵ سهمیه به دست آوریم."

تاکنون سهمیه‌های قطعی ورزش ایران به عدد 30 هم نرسیده و باید دید طی یکی، دو ماه آینده کسب سهمیه‌ها تا چه عددی پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است