Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم تجمع در فضاهای سربسته و ماسک زدن اهتمام داشته باشند و گفت: ویروس های جدید وخیم تر هستند و منجر به بروز بیماری های شدیدتر در افراد می شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه وضعیت کرونایی استان گیلان نارنجی است، اظهار کرد: در حال حاضر همه شهرستان ها نارنجی هستند و فقط شهرستان املش وضعیت زرد دارد که بسیار شکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از بستری شدن ۱۰۰ بیمار جدید کرونایی خبر داد و عنوان کرد: هم اکنون ۶۲۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و حال ۱۰۰ نفر وخیم است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از مردم خواست نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، عدم تجمع در فضاهای سربسته و ماسک زدن اهتمام داشته باشند و گفت: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های اجتماعی هنوز ۶۰ درصد است.

حیدرزاده، با اشاره به مشاهده ویروس های هنری و آفریقایی در کشور، خاطرنشان کرد: مردم حتما دستورالعمل های بهداشتی به ویژه ماسک زدن و پرهیز از دورهمی ها را جدی بگیرند، زیرا ویروس های جدید وخیم تر هستند و منجر به بروز بیماری های شدیدتر در افراد می شود.

وی همچنین از سالمندان بالای ۸۰ سال استان خواست از مراجعه کردن به مکان‌های واکسیناسیون خودداری کرده و منتظر تماس تلفنی از مراکز بهداشت باشند و گفت: از ۵۵ هزار نفر جمعیت سالمند گیلان، تاکنون بیش از ۱۶ هزار نفر را واکسینه کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا کرونای هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • حمله نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک: او یک «میلیاردر متکبر» است
  • سال گذشته یک هزار میلیارد تومان مالیات بر درآمد در گلستان وصول شد