Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@16:08:48 GMT

توقیف ۳ موتورسیکلت سنگین۱۰۰۰ cc در بزرگراه همت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۸۷۶

توقیف ۳ موتورسیکلت سنگین۱۰۰۰ cc در بزرگراه همت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۳ موتورسیکلت سنگین۱۰۰۰ cc دیگر ظهر دیروز در بزرگراه همت خبر داد.

به گزارش ایلنا،  سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این خبر گفت: ظهر دیروز، ۳دستگاه موتورسیکلت سنگین که مشعول تردد و انجام حرکات مخاطره‌آمیز در بزرگراه شهید همت بودند توقیف گردیدند. 

وی ادامه داد: توقیف این ۳ موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ cc ظهر دیروز و در بزرگراه همت شرق به غرب محدوده جوانمردان با اجرای طرح‌های پلیسی توسط تیم منطقه ۲۷ صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون و هنجار شکنان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سرو صدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف می‌گردد. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وی گفت: با توقیف این سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت، جمع توقیفیهای موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح به عدد ۱۳ رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/003Hha

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: موتورسیکلت سنگین بزرگراه همت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در صومعه سرا، بلوار شهید سرشاد خبر داد که بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) نقش بر زمین شد که کامیونت نیسان که قصد فرار را داشت به جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاد.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: در این حادثه شدید متأسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۱ ساله بوده و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان می‌سپارد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را ماده ۲۰۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: رانندگان باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی دوری کنند و حتماً در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هم جان خود و جان دیگران را به خطر نیندازند.

کد خبر 6088216

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران