Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:41:10 GMT

طرح ضربتی شست‌وشوی شبکه برق آبادان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۱۹۲۳

طرح ضربتی شست‌وشوی شبکه برق آبادان آغاز شد

حسام ثابتی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل قرار گرفتن آبادان بین ۲ رودخانه و بخش اروندکنار در نزدیکی دهانه اروندرود، رطوبت و شرجی هوا در این شهرستان بسیار بالاست و تاثیر رطوبت بر مقره‌های شبکه برق، سبب قطع ناخواسته برق در این منطقه می‌شود.

وی افزود: به منظور کاهش خاموشی‌های ناخواسته و با هماهنگی مدیریت برق استان خوزستان عملیات ضربتی شست‌وشوی مقره‌های شبکه برق آبادان و اروندکنار آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره برق آبادان گفت: در این طرح ۷۵۰ کیلومتر شبکه برق شهر آبادان و ۵۳۱ کیلومتر از شبکه برق اروندکنار اصلاح و شست‌وشو می شود.

وی بیان کرد: با هماهنگی مدیریت برق استان خوزستان چهار دستگاه شست‌وشوی شبکه برق مستقر در این استان به مدت یک هفته در آبادان مستقر شده اند تا عملیات شست و شوی شبکه و مقره‌ها را انجام دهند.

ثابتی گفت: گرد و غبار و دیگر آلاینده‌ها می‌توانند بر روی مقره‌های برق جمع شده و با اندکی رطوبت هوا باعث بروز اتصالی و قطع برق شوند که با شست وشوی مقره ها، مشکل قطعی برق منطقه تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیز ۷۰ درصد از شبکه برق آبادان به کابل‌های خودنگهدار اظهار داشت: روند تعویض کابل‌های برق در آبادان در روزهای آینده آغاز خواهد شد ضمن اینکه ۸۰ درصد از شبکه برق اروندکنار نیز دارای کابل خودنگهدار است.

مدیریت توزیع برق ناحیه جنوب خوزستان شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار را با بیش از ۱۴۰ هزار مشترک زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها انرژی برق خوزستان قطع برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق خوزستان قطع برق انرژی برق خوزستان قطع برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران آبادان اخبار کنکور برق آبادان شست وشوی شبکه برق مقره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بدنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

متهم با استفاده از شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی مقدار قابل توجهی پول دریافت کرده است.

ماموران پلیس با بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار در شهرستان آبادان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات کاملا غافلگیرانه آن را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود گفت: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر