Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@01:06:36 GMT

سد کمندان ازنا آب گیری تا پایان فعالیت دولت می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۳۴۰

سد کمندان ازنا آب گیری تا پایان فعالیت دولت می شود

خادمی، گفت: سد کمندان ازنا با حدود ۸۸ میلیون متر مکعب ظرفیت بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان فعالیت دولت دوازدهم آب گیری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی»، شامگاه(17اردیبهشت) در بازدید از روند اجرایی سد کمندان ازنا اظهار داشت: سد کمندان با هدف تأمین آب شرب شهرستان‌های ازنا و الیگودرز و چهارهزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی منطقه در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان با بیان اینکه این سد تا پایان فعالیت دولت دوازدهم آبگیری می‌شود، افزود: این سد با حدود ۸۸ میلیون متر مکعب ظرفیت از پروژه های مهم و اساسی استان است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۸۰ میلیارد تومان برای ساخت سد کمندان هزینه شده است، عنوان داشت: پروژه سد کمندان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

خادمی عنوان داشت: عملیات احداث شبکه های آبی شماره یک و ۲ پایین دست سد تا حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته و شبکه های سه و چهار به سرعت در حال آماده شدن است.

 

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، زمان به نتیجه رسیدن پروژه خرداد ماه سال جاری اعلام شده است، گفت: برای رسیدن به نتیجه فعالیت نوبت کاری شیفت شب نیز آغاز شده است.

 

استاندار لرستان به خرید اراضی کشاورزی روستای کمندان طی سال های اخیر اشاره کرد و گفت: مناطق مسکونی اهالی نیز پس از توافق نهایی، خریداری و هزینه آن ها پرداخت می شود.

 

خادمی با اشاره به اینکه پروژه سد کمندان از نظر تأمین منابع مالی بدون مشکل است، خاطرنشان کرد: از موضوعات اصلی اجرای این طرح محل روستای کمندان است، در کنار پرداخت هزینه املاک و اراضی اهالی روستا و تعیین محلی مناسب برای اسکان آنها از دیگر برنامه ها است.

 

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: آب گیری ازنا سد کمندان سد کمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فضای کار اشتراکی برای کسانی است که ایده جدید یا مهارت مناسبی دارند و می‌توانند به‌صورت فریلنسری یا دورکاری، فعالیت کنند.

به بیان دقیق‌تر، «Coworking Space»، فضا‌های بزرگی هستند که افراد می‌توانند به‌عنوان محل کار از آنجا استفاده کنند. افراد دراین مکان‌ها، میز و قسمت مخصوص به خود را دارند و از امکانات استفاده می‌کنند.

افراد در کنار یکدیگر و دیگر گروه‌های مستقر مشغول به فعالیت می‌شوند برای همین به آن‌ها فضار کار اشتراکی می‌گویند و همین نکته موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

اجاره چنین فضاهایی معمولا ماهیانه و بر اساس تعداد افراد یا میز محاسبه می‌شود. میانگین هزینه ‌ها برای هر نفر بین ۷۵ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

این میزان هزینه در مقایسه با  شرایط اجاره فضای کار سنتی، به‌صرفه‌تر است. به همبن دلیل، اغلب افرادی که به‌صورت آزاد پروژه دریافت می‌کنند، به دنبال فعالیت در فضاهای کار اشتراکی هستند.

همیچنین مدیران و کارفرمایانی که پس از راه‌اندازی کسب وکار خود به‌دنبال همکاری با افراد فریلنسر هستند، از فضاهای کار اشتراکی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک