Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@09:02:11 GMT

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۵۸۱

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، وضعیت ترافیکی محورهای کشور در صبح شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌ها اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های پراکنده در اکثر جاده‌های استان‌های کشور تا پایان هفته رعایت احتیاط بیشتر در رانندگی و سرعت مطمئنه با توجه به لغزندگی جاده‌ها بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: لغو طرح ترافیک تا پایان ماه مبارک رمضان

وی افزود: خودروهای حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر می‌بایستی آمادگی لازم برای سفر در این شرایط را در جاده‌ها داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی محورها گفت: با توجه به بار ترافیک صبحگاهی و سفرهای ورود به شهر تهران ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس را شاهد هستیم.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل کلاک و گرمدره و در محور شهریار - تهران محدوده‌های شهر قدس و زرنان نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی فعلی جاده‌ها گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران، تهران، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی را شاهد هستیم.

سرهنگ شیرانی با اشاره به محورهای مسدود شریانی گفت: محورهای معلمان - شاهرود، آزادراه سردار حجازی (کنارگذر شرقی اصفهان)، جندق - معلمان، شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر تا اطلاع ثانوی مسدود و بقیه جاده‌های اصلی کشور باز و ترافیک روان دارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پایان گفت: محدودیت تردد بین شهرها در گروههای قرمز و نارنجی کماکان ادامه داشته و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمامی شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی برقرار است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف پلیس راهور شهر تهران راهور ناجا سازمان هواشناسی اخبار حوادث حوادث هواشناسی وضعیت ترافیکی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

پلیس راهور با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های کشور اعلام کرد: بارش باران در ۲۰ استان گزارش شده است و از رانندگان درخواست می‌شود با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش مشرق، از پلیس راهور، آخرین وضعیت راههای کشور تا صبح روز پنجشنبه 13 اردیبهشت به شرح زیر است:

- تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و هزارچم

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البزر تا انتهای آزادراه

- ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان

- ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه

- تردد روان در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

بر اساس اعلام پلیس، محور هراز و آزادراه تهران - شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، ایلام ، کرمان ، تهران ، هرمزگان ، قزوین ، فارس ، لرستان ، مرکزی ، مازندران ، همدان ، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان ، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری گزارش شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی