Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:37:42 GMT

۴۴ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۲۵۹۰

۴۴ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی بهره‌برداری شد

محمدعلی منصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد واحدهای مسکن مهر باقیمانده در پروژه تعاونی ساز مزداوند در شهرستان سرخس ۶۸ واحد است که از این تعداد ۲۸ واحد بهره برداری شد.

وی ادامه داد: با توجه به بضاعت ناکافی مالی مردم در خصوص آورده برای تکمیل ساخت واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر مزداوند، مقرر است سازمان ملی زمین و مسکن یارانه ای برای تکمیل ۴۰ واحد باقیمانده اختصاص دهد که در صورت تخصیص طبق برنامه زمان بندی پروژه مزبور، تا پایان تیرماه تکمیل و واحدها تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به افتتاح ۱۶ واحد از طرح مسکن مهر قوچان هم اشاره کرد و گفت: با اختصاص یارانه از سوی سازمان ملی زمین و مسکن به تکمیل کل واحدهای مسکن مهر قوچان، در صورت انجام امور مزبور، کل واحدهای مسکن مهر شهرستان قوچان که شامل ۸۰ واحد است تا پایان تیرماه امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل می شود.

منصوری افزود: سهم خراسان رضوی از طرح مسکن مهر ۱۲۰ هزار و ۵۸۱ واحد مسکونی بود که از این تعداد ۲۰ هزار و ۵۲ واحد مربوط به شهرهای دارای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۴۳ هزار و ۵۵۵ واحد مربوط به شهرهای جدید و ۵۶ هزار و ۹۷۴ واحد مربوط به شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

وی پیشرفت اجرایی طرح مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت خراسان رضوی را بیش از  ۸۷.۱۵ درصد ذکر و بیان کرد: از مجموع واحدهای مسکن مهر این شهرها ۵۱ هزار و ۳۹۲ واحد افتتاح شده و پنج هزار و ۵۸۲ واحد در شرف افتتاح است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از کل واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت خراسان رضوی، ۵۲ هزار و ۸۰۸ واحد دارای متقاضی و چهار هزار و ۱۶۶ واحد فاقد متقاضی است که در صورت مراجعه متقاضی در برخی موارد قابل تحویل است.

منصوری افزود: با تمهیداتی که دولت در افزایش تسهیلات یا تبدیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر به طرح اقدام ملی مسکن به عمل آورده است و با پیگیری مسوولان تلاش می‌ شود حداکثر تا پایان سال جاری بتوان این واحدها را تکمیل و در قالب برنامه های جدید به بهره برداری رساند.

برچسب‌ها سرخس سازمان ملی زمین و مسکن قوچان مسکن مهر هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرخس سازمان ملی زمین و مسکن قوچان سرخس سازمان ملی زمین و مسکن قوچان مسکن مهر هدفمندی یارانه اخبار کنکور ۲۵ هزار نفر جمعیت واحدهای مسکن مهر طرح مسکن مهر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد