Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد افشاریان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص طرح افزایش دستمزد داوران فوتبال، گفت: عزیزی خادم (رئیس فدراسیون) خودش یک فرد اقتصادی است و اشراف دارد. او اعلام کرد می‌خواهیم دستمزد داوران را دو تا سه برابر کنیم ولی به نتیجه نهایی نرسیدیم. عزیزی خادم از من خواست پیشنهادم را برای دستمزد داوران در تمام رده‌های سنی ببرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید پیشنهاد من بیشتر هم باشد ولی می‌توانم بگویم دستمزد داوران حداقل سه برابر می‌شود.

وی با بیان اینکه نمی‌تواند در بحث حقوق داوران وارد جزئیات بیشتری شود، افزود: حق داوران خیلی بیش از این حرف‌ها است. یک مربی فوتبال، بدبینانه ۲ میلیارد تومان حقوق برای یک فصل می‌گیرد اما یک داور تاپ ما با ۱۵ قضاوت در فصل، ۲۰ میلیون تومان هم نمی‌گیرد. ما در یک کِشتی نیستیم. داوران کاملاً تحت فشار هستند. آخر فصل است و همه باید کمک کنند. فکر می‌کنم در این فدراسیون بتوانیم حق داوران را بدهیم و کمک کنیم بهتر از قبل باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، درباره احتمال فسخ قرارداد اسپانسر فعلی داوران خاطرنشان کرد: در هیات رئیسه خیلی بحث شد. مبلغ ۳ میلیارد تومان قرارداد اسپانسر است که برای تمام مسابقات یک فصل بسیار ناچیز است. عزیزی خادم با یک شرکت مذاکره کرده و از هیات رئیسه اجازه خواست است که کارها را انجام بدهد.

افشاریان تصریح کرد: قرارداد اسپانسر داوران سه ساله است که یک سال دیگر آن باقی مانده است. از نظر حقوقی نمی دانم امکان فسخ وجود دارد یا نه. نمی‌توانم در این مورد ریز شوم ولی یکسری متمم‌هایی وجود دارد که اگر کنار نیایند اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تا الان برای دپارتمان داوری اتفاق جدیدی رخ نداده است، بر لزوم ایجاد آرامش برای جامعه داوری اشاره کرد و گفت: بچه‌ها آرامش ندارند و رفتارهایی هست که آنها را اذیت می‌کند. از کسانی که در فوتبال هستند خواهش می‌کنم آرامش را فراهم کنند. کنتور من صفر است و می‌خواهم کار را از اول شروع کنم. می‌توانیم وفاقی را ایجاد کنیم تا اتفاق خوبی برای داوران رخ بدهد.

خداداد افشاریان افزود: داوران ما در لیگ دسته دو، ۱۲۰ یا ۱۶۰ هزار تومان می‌گیرند که حتی نرخ کرایه هم برای آنها لحاظ نشده است. تنها قشری که در فدراسیون ضرر می‌کند داوران هستند. حداقل ۸۰ درصد داوران شغل‌های دیگری دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خداداد افشاریان فدراسیون فوتبال فوتبال خداداد افشاریان فدراسیون فوتبال فوتبال کمیته داوران دستمزد داوران هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • آخرین جزئیات از مذاکرات قاهره/ منابع صهیونیستی: مذاکرات به نتیجه نرسیده است/ منابع مصری: مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دارد
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی