Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر گفت:گواهینامه ملی حقوق مصرف کنندگان توسط اداره ثبت اسناد و املاک برازجان کسب شد. خبرگزاری میزان - بزرگمهر، مدیر کل ثبت اسناد و املاک بوشهر اظهار داشت: در اولین دوره ارزیابی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۶ قانون حمایت از مصرف کنندگان در راستای صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع توسط شورای فنی ماده ۶ اداره ثبت اسناد و املاک برازجان توانست امتیازات لازم را کسب و ضمن احراز رتبه برتر، گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را نیز دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به کسب گواهینامه حقوق مصرف کنندگان توسط این اداره اشاره کرد و گفت: بر اساس اولین دوره ارزیابی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۶ قانون حمایت از مصرف کنندگان در راستای صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع توسط شورای فنی ماده ۶ متشکل از فرماندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان، این اداره توانست امتیازات لازم را کسب و ضمن احراز رتبه برتر، گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را نیز دریافت کند.
وی ادامه داد: دریافت گواهینامه ملی حقوق مصرف‎ تائید بر تکریم ارباب‌رجوع اداره کل ثبت‌اسناد و املاک بوشهر است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک بوشهر استان افزود: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و برای خوش‌نامی سازمان، ارزش نهادن به کرامت انسانی افراد، ازجمله موارد مهمی است که توسط هر سازمان موفقی باید رعایت شود.   بیشتر بخوانید: تاکید رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی
بزرگمهر ضمن تقدیر از کلیه کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک برازجان عنوان کرد: امیدواریم که دریافت گواهینامه رعایت کننده حقوق ارباب‌رجوع به‌صورت اثربخشی در اداره کل باعث موفقیت‌های بیش از پیش گردیده و رضایت ارباب‌رجوع همواره رو به افزایش باشد.   انتهای پیام/ برچسب ها: ثبت اسناد استان بوشهر حقوق مصرف کنندگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ثبت اسناد استان بوشهر حقوق مصرف کنندگان ثبت اسناد و املاک بوشهر حقوق مصرف کنندگان تکریم ارباب رجوع ماده ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • بیش از هزار و ۲۰۰ سندمالکیت‌زراعی در اشنویه صادر شد
  • صدور اسناد مالکیت جزایر استان بوشهر تسریع می‌شود
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • صدور بیش از یکهزار و 200 سند مالکیت زراعی سال گذشته در اشنویه
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد