Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@02:30:46 GMT

جمع آوری زکات فطریه با همکاری مراکز نیکوکاری در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۴۳۱

جمع آوری زکات فطریه با همکاری مراکز نیکوکاری در ملایر

کرمی مقدم گفت: جمع آوری زکات فطریه مردم مومن و خدا جوی ملایر در عید فطر با همکاری مراکز نیکوکاری انجام می شود.

«تیمور کرمی مقدم » در گفت‌وگو با خبرنگار  شبستان در ملایر گفت: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد امسال با همکاری خیران و نیکوکاران و مراکز نیکوکاری شهرستان  توزیع غذای گرم در بین خانوادهای زیر پوشش را داشته اشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان هر شب  توزیع  غذای گرم بین خانواده‌های زیر پوشش این نهاد  انجام می‌شود افزود:  توزیع غذا ی گرم تا  پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و به 17 هزار پرس می‌رسد.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه این تعداد غذای گرم برای توزیع در بین خانواده‌های زیر پوشش با کمک مراکز نیکوکاری و خیران در حال انجام است افزود: طبخ و توزیع غذا با رعایت همه شیوه نامه‌ها و  پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود.

وی همچنین به توزیع سبدهای معیشتی بین خانواده‌های زیر  پوشش و نیازمند شهرستان اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه رمضان تا امروز یک هزار بسته معیشتی بین  خانواده‌های زیر پوشش توزیع شده است.

 

کرمی مقدم از پیش بینی توزیع حدود 2 بسته دیگر تا پایان ماه  مبارک رممضان خبر داد و تصریح کرد: این بسته‌ها نیز از منابع امداد، کمک خیران و مراکز نیکوکاری تهیه خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه  طرح اکرام ایتام  نیز در حال انجام است گفت: پویش ایران مهربان» از آبان ماه سال ۹۸ شروع شده که سهمیه ملایر در این زمینه ۱۶ هزار نفر بوده که تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ نفر جذب شده است.

مدیر  کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۸ هزار حامی از ایتام ملایر حمایت می‌کنند گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۳ کودک یتیم و فرزندان طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی با بیان اینکه ملایر در حال حاضر در جذب حامیان در استان وضعیت بسیار خوبی دارد گفت: کرونا در کاهش جذب حامیان تاثیر بسیاری زیادی داشته چراکه برپایی پایگاه‌های حضوری در جذب حامیان بسیار موثر بود.

کرمی مقدم  با اشاره به اینکه  کمیته امدادد ملایر  و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری زکات فطریه در عید فطر آمادگی دارند گفت: در این زمینه در صورت پایگاه‌های جمع آوری زکات فطریه در  میعادگاه‌های نماز عید برپا می‌شود.

وی افزود: همچنین پایگاه‌های جمع آوری را نیز در سطح شهرستان با همکاری مراکز نیکوکاری خواهبیم داشت که طی روزهای آینده برنامه ریزی لازم در ابن زمینه انجام خواهد شد

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: زکات فطریه شهرستان ملایر کمیته امداد امام خمینی ره جمع آوری زکات فطریه خانواده های زیر مراکز نیکوکاری زیر پوشش بین خانواده کمیته امداد کرمی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یک کشتی حامل کمک‌های انسانی برای مردم غزه حدود دو هفته دیگر از بندر بیروت راهی بندرعریش مصر خواهد شد.
کمیته ملی جمع آوری کمک برای مردم غزه درلبنان امروز در نشستی دربیروت اعلام کرد کشتی کمک‌های انسانی شامل دوهزار تن مواد غذایی وضروری مورد نیاز محاصره شدگان نوار غزه است.
هانی سلیمان سخنگوی این کمیته گفت نخستین کشتی کمک‌های انسانی از لبنان به نوار غزه به نام هیلاریون کبوجی، شخصیت مسیحی معروف نامگذاری شده است که نماد مبارزه خستگی ناپذیر علیه رژیم صهیونیستی بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


جوزف القصیفی، رئیس اتحادیه روزنامه نگاران لبنان، دراین نشست تاکید کرد غزه نیازمند اقدام عملی سازمان ملل برای توقف جنایت‌های ضد بشری رژیم صهیونیستی است.
محموله کشتی کمک‌های انسانی هیلاریون کبوجی قرار است پس از تخلیه دربندر عریش مصر ازراه زمینی به نوارغزه منتقل شود.
--------
مصاحبه‌ها:
فتحی ابوالعرادات - از مسئولان جنبش فتح درلبنان
شیخ خضرالکبش - ازشخصیت‌های اهل سنت لبنان
بسام الهاشم - سیاستمدارمسیحی لبنانی
عامر وهاب - نماینده کمیته کمک به غزه در الجزایر

دیگر خبرها

  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران