Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالحمید احمدی گفت: همایش کمک مومنانه در سال گذشته با بازخورد خوبی در بین جامعه ورزش همراه بود که مشارکت گسترده ای داشتند و در سال جاری نیز این همایش ها با قدرت انجام خواهد شد.

به گزارش برنا، سید عبدالحمید احمدی در وبینار تخصصی مدیران کل استانی به تبیین برنامه های حوزه فرهنگی، ورزش همگانی و ورزش روستایی پرداخت و نسبت به اجرای برنامه های سال جاری برای توسعه و تعالی ورزش کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با اشاره به دوران پاندمی کرونا اظهار داشت: همایش کمک مومنانه در سال گذشته با بازخورد خوبی در بین جامعه ورزش همراه بود که مشارکت گسترده ای داشتند و در سال جاری نیز این همایش ها با قدرت انجام خواهد شد.

عبدالحمید احمدی با اشاره به در پیش بودن هفته گرامیداشت پهلوانی از دوم تا هشتم خردادماه تصریح کرد: با توجه به تکلیفی که در قالب قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان داریم و تأکیدی که دکتر سلطانی فر در راستای ترویج و تحکیم مرام پهلوانی در عرصه ورزش باید در این راستا برنامه ریزی و هماهنگی خوبی با نهادهای مرتبط داشته باشیم.

وی ادامه داد: دومین کنگره شهدای ورزش کشور اسفندماه سال جاری برگزار می شود و در این زمینه 40 هفته کاری برنامه ریزی شده و امیدوارم در استان ها هم در قالب برگزاری کنگره شهدای ورزشکار از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی استان ها هم استفاده شود.

سید عبدالحمید احمدی استفاده از ظرفیت اماکن ورزشی دیگر دستگاه ها را برای توسعه ورزش همگانی مورد توجه قرار داد همچنین نسبت به برگزازی منظم شورای ورزش همگانی استانها هم تاکید کرد.

وی با اشاره به مشارکت شهرداریها در توسعه ورزش همگانی گفت: 1400 شهر ایران دارای بودجه ورزش همگانی هستند که امکان خوبی را برای ارتقا سطح سلامت شهروندان فراهم کرده است.

احمدی اظهار داشت: در قالب تفاهم نامه با استان‌ها، برنامه های عملیاتی استان ها برای توسعه ورزش روستا ها و همگانی مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه قانون وزارت ورزش و جوانان استفاده از ظرفیت ایران بودجه سلامت عبدالحمید احمدی ورزش همگانی توسعه ورزش سال جاری استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل هواشناسی استان گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز از شدت و میزان بارش‌ها کاسته شده و بارش‌هایی به صورت خفیف و نقطه‌ای در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.
چراغپور افزود: برای روز یکشنبه در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شو.
وی ادامه داد: با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق استان (به خصوص غرب و جنوب استان) رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • نخبگان موفقیت خود را مدیون معلمان هستند