Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:18:25 GMT

دستور رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۷۲۹

دستور رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی صادر شد

وحید تعقیبی مدیرعامل شهرک صنعتی کاویان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در جلسه بررسی و رفع موانع تولید که با حضور آقایان عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور،  مرتضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی، درودی دادستان عمومی و انقلاب مشهد که در این شهرک برگزار شد، گفت: باتوجه به اهمیت رفع مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاویان،  دستور رسیدگی به درخواست واحدهای تولیدی که با مشکلاتی در زمینه فعالیت های خود روبرو هستند، صادر و صورت جلسه ای تهیه شد و مدیران ذیربط استان موظف به رسیدگی این مشکلات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به نقش اشتغال در کاهش معضلات اجتماعی گفت: امروز دشمن دلش برای ما نسوخته که مشکلات ما را حل کند و حتی نمی‌خواهد مشکلات حل شود.

بیشتر بخوانید

افزایش ۸ برابری سرمایه گذاری صنعتی در شهرک صنعتی کاویان


 او افزود: شما کارگران و صنعتگران در این جا و سایر واحد‌های تولیدی و صنعتی کشور مدافع حرم و نظام هستید و امروز در حوزه تولید نیز به مانند مدافعان سلامت به مدافعان تولید و صنعت نیاز داریم.

معاون قضایی دادستان کل کشور در ادامه از نزدیک مشکلات شرکت‌های زغال‌های صنعتی، شیشه فلوت، خوشنام، پتروشیمی و پترونصرکاویان فریمان را بررسی و دستورات لازم برای حل مشکلات آن‌ها داد.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی کاویان دادستانی کل کشور واحدهای صنعتی صنعتگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان