Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:09:27 GMT

بازگشت مدافع پرسپولیس در آستانه ال‌کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۹۶۱

بازگشت مدافع پرسپولیس در آستانه ال‌کلاسیکو

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، سعید آقایی در تمام این سال‌ها چهره جنجالی بازی پرسپولیس - سپاهان بوده اما این فصل دیدار رفت را به خاطر محرومیت از دست داد و در بازی برگشت هم ابتلا به کرونا و قرنطینه قرمزها سبب شد تا امکان تمرین بیشتر با اعضای تیم را از دست بدهد.

آقایی پیش از سفر پرسپولیس به هند با تست مثبت کرونا مواجه شد و به همین خاطر لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و به نوعی ۲۰ روز در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت نکرد تا شرایط خاصی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او در آستانه بازی پرسپولیس - سپاهان به تمرین بازگشته تا یک آپشن در دسترس برای یحیی گل‌محمدی باشد. یحیی در این مدت از وحید امیری به عنوان مدافع چپ بهره برد و او هم عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داد تا سرخپوشان آسیبی از خلأ بازیکن تخصصی در سمت چپ خط دفاعی نبینند.

با این حال اگر یحیی سعید آقایی را به اصفهان ببرد و او را در ترکیب استفاده کند، تقابل او با تیم سابقش جذابیت‌های ویژه‌ای را رقم می‌زند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین سعید آقایی پرسپولیس سپاهان نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال

به گزارشر "ورزش سه"، رافا مارین که از 13 سالگی وارد آکادمی رئال مادرید شد و از تابستان برای آلاوس بازی می کند، در پایان فصل به رئال بر می گردد. او که قرضی در فصل جاری راهی آلاوس شده، به قدری خوب کار کرده است که با درخواست کارلو آنچلوتی، فصل بعد چهارمین مدافع میانی تیم خواهد بود و می تواند در کنار آلابا، رودیگر و میلیتائو بر تجربیات خود اضافه کند.

امروز آاس نوشت که رئال قصد داشت مارین را بعد از مصدومیت داوید آلابا و در انتقالات زمستانی برگرداند ولی در نهایت باشگاه مادریدی متقاعد شد که بهتر است به قرارداد با آلاوس احترام بگذارد و مارین تا پایان فصل به بازی در باشگاه باسکی ادامه دهد.

مارین 21 ساله از ماه نوامبر فقط در یک بازی برابر ویارئال نیمکت نشین بوده و در دیگر بازی ها همواره در ترکیب ثابت بوده است.

او در 31 بازی 2258 دقیقه در زمین بوده و به خصوص درخشش اخیر برابر اتلتیکو و مهار کامل گریزمان و کوریا تردیدها را در مورد بازگشتش به رئال برطرف کرد.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال