Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ‌ سردار سعید محمد داوطلب انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه در نشست خبری که در باشگاه خبرنگاران برگزار شدخاطر نشان کرد: در جامعه ما بی عدالتی وجود دارد و  هر روز شاهد کوچکتر شدن  سفره مردم  هستیم که مسوولان باید کنترل و نظارت  بیشتری برای رفع این مشکلات داشته باشند. باید از همه شئونات زندگی مردم مراقبت کرد تا بتوانیم مساله تبعیض را حل کنیم، زیرا مردم از فساد و اختلاس کارگزاران گلایه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در ٤٢ سال گذشته انقلاب دستاوردهای زیادی داشته،  ثبات و امنیتی که امروزه در کشور شاهد هستیم محصول انقلاب است. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم  فرمودند فاصله زیادی میان بایدها و واقعیت‌ها وجود دارد و ارزش‌هایی از ابتدای انقلاب دنبال آن بودیم محقق نشده است. امروز مردم از سوء مدیریت و شعارهای بی‌عمل و منفعت طلبی‌ها و دوقطبی‌سازی‌ها و سیاسی کاری‌های بی اثر خسته شده اند.

محمد افزود: مردم امروز مرد میدان می‌خواهند ما امروز نیازمند اصلاحات مبتنی بر اصول و مدیریت علمی و مبتنی بر هوش و استعداد هستیم. باید امروز بتوانیم جوانان را به درخت انقلاب پیوند بزنیم. امیدواریم  با تحول در جامعه شاهد شرایط جدیدی باشیم.

وی افزود: پدیده آقازاده‌ها، برادرها، فامیل‌ها و... همه این مسائل مردم را ناراحت می‌کند و مردم نه از انقلاب بلکه از کارگزاران گلایه دارند، اگر اصل اسلام اجرا شود مردم شیفته آن می‌شوند.

محمد افزود: برجام توافقی بین ایران و ۵ بعلاوه یک بود که علی رغم مشکلات زیاد به لحاظ قانونی بین ایران و کشورهای ۵+۱ مبادله شده و توسط شورای امنیت به تصویب رسیده و مجلس هم آن را تصویب کرده که به آن احترام می‌گذاریم.

این داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرد: شورای نگهبان از قوانین نگهبانی می کند و اگر قانونی را تصویب کرد و باید برای ما حکم قانون داشته باشد. در انتخابات گذشته ثبت نام وضعیت مطلوبی نداشت و این محدودیت شورای نگهبان را مثبت می بینیم. مجلس سال گذشته چارچوبی را تعیین کرد و تایید نشد و شورای نگهبان بدون در نظر گرفتن مصوبه مجلس خودش این قانون را عملیاتی کرد. در بخش نظامی هم گفته داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری باید سابقه ٤ سال سرلشکری داشته باشد. شورای نگهبان ملاک را جایگاه قرار داده نه درجه. بیش از هشت سال جایگاه سرلشکری دارم و اگر معیار این باشد صلاحیت حتمی است. این قانونی که شورای نگهبان اعلام کرد مشکلی برای من ایجاد نمی‌کند.

محمد عنوان کرد: مردم اگر ببیند شرایط عادلانه در انتخابات رقم می‌خورد و کسانی در انتخابات حضور داشته باشند که مشکلات مردم را حل کند. مردم مشارکت می‌کنند اما پیش بینی من حضور ٥٠ درصدی مردم در انتخابات است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه همه را با هم درگیر کرده و کشورهای منطقه باید هوشیار باشند و باید مراقبت کنیم تا نظام سلطه به اهداف خود نرسد.

محمد خاطرنشان کرد: باید دیپلماسی اقتصادی، ورزشی و سیاسی را راه اندازی و با کشورهای همسایه روابط خوبی داشته باشیم و شعار اول همسایگان را به جد دنبال کنیم.

وی عنوان کرد: اختیارات رییس جمهور کافی است و باید رییس جمهوری منتخب به دنبال عمل به قانون اساسی برود و اگر بخواهد کاری انجام شود باید با مجلس و قوه قضاییه همکاری دوستانه داشته باشیم.

ادامه  دارد...

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سعید محمد مقام معظم رهبری انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سعید محمد مقام معظم رهبری انتخابات ۱۴۰۰ سعید محمد مقام معظم رهبری انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی اخبار کنکور انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی