Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوری‌ها در حالی به انتخابات ریاست جمهوری در ۲۶ ماه میلادی جاری نزدیک می‌شوند که بر مشارکت در آن تاکید دارند و شرکت در آنرا به مثابه تکمیل کننده پیروزی‌های ارتش سوریه علیه تروریسم می‌دانند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، همه چشم‌ها به سمت انتخابات ریاست جمهوری دوخته شده است چراکه این انتخابات حق قانونی سوری‌ها برای انتخاب نامزد مورد نظر خود است، درحالیکه اهالی استان ادلب همزمان با برگزاری این انتخابات، منتظر پاکسازی مناطق باقیمانده استان از تروریسم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار سانا با تعدادی از اهالی ادلب که در استان حماه ساکن هستند، دیدار و نظرات آنها در خصوص این انتخابات را پرسید.

آنها به خبرنگار سانا تاکید کردند که فقط ملت سوریه حق تعیین سرنوشت خود از طریق انتخابات را دارند و همه سوری‌ها موظف هستند که در انتخابات شرکت داشته باشند چراکه مشارکت ملت سوریه در این انتخابات نشان دهنده سهیم بودن آنها در تکمیل پیروزی‌های ارتش سوریه علیه تروریسم است.

شهروندان ادلب در ادامه بیان داشتند: انتخابات ریاست جمهوری به علاوه اینکه وظیفه ملی است، عامل مهمی در برقراری ثبات و پیشرفت کشور نیز به شمار می‌رود.

آنها افزودند: اهالی ادلب که سختی‌های زیادی از دست تروریسم کشیده‌اند، به این انتخابات دلبسته‌اند و به گفته آنها این انتخابات باید به صورت گسترده به منظور محافظت از وحدت و یکبارچگی سوریه و آزادسازی دیگر مناطق از تروریسم و همچنین بازسازی سوریه، شکل بگیرد.

انتخابات سوریه و هراس غربی‌ها از حضور مردم پای صندوق رأی/ گزارش اختصاصی

 

«عبدالحمید المعمار» از ساکنان ادلب مقیم حماه به سانا گفت: ملت سوریه درباره سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند و رئیس خود را از طریق انتخابات انتخاب می‌کنند. در راستای تکمیل پیروزی‌های ارتش سوریه بر تروریسم باید که مردم سهم بسزایی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

«محمد عجمی» دیگر ادلبی ساکن حماه هم گفت: ادلبی‌ها منتظر انتخابات هستند و آنرا عامل ثبات و توسعه و نقطه شروعی برای آزادی همه مناطق سوریه از لوث تروریسم می‌دانند به ویژه تروریست‌هایی که در استان ادلب هستند. مشارکت ما در انتخابات ثابت می‌کند که ما در عرصه هستیم و با تمام امکانات خود دفاع خواهیم کرد و دست از اقدامات نمی‌کشیم.

«مهدی الدقس» هم گفت: مشارکت در انتخابات وظیفه ملی هر شهروند سوری به ویژه ادلبی‌هایی که از تروریسم رنج می‌برند، است. مشارکت باید گسترده باشد تا سوریه یکپارچه بماند و بقیه اراضی تحت اشغال از لوث تروریسم آزاد شود و بازسازی انجام شود.

«جهاد عبدالفتاح» از شیوخ عشیره «الحدیدیین» ادلب هم اعلام کرد: انتخابات ریاست جمهوری در سوریه فرصتی برای ادلبی‌هاست تا مشارکت گسترده داشته باشند زیرا این عامل ثبات کشور است. ما دیکته‌ها را نمی پذیریم و زیر بار فشارها نمی‌رویم و تصمیم ما مستقل و به احدی اجازه دخالت نمی‌دهیم.

«مصعب الیوسف» رئیس اتحادیه کشاورزان ادلب هم گفت: انتخابات بهترین گواه بر دموکراسی است و همه باید در آن مشارکت داشته باشند و این  به مثابه فرصتی مناسب برای اثبات وجود ما و قدرت ملت ما در انتخاب رئیس جمهور و تعیین سرنوشت آن است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند سوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود