Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحدانی گفت: یک زندانی جرائم غیر عمد به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) و با کمک خیران آزاد شد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان به همت اعضای کانون زینبیه(س) مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان جمع‌آوری و برای آزادی یک زندانی غیر عمد به خانواده‌اش تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار حیات‌بخشی به انسان‌ها به معنای حیات طیبه را  یک وظیفه انسانی خواند و افزود: انسان با حمایت از نیازمندان و چنین اعمالی خود به حیات طیبه و آرامش می‌رسد و به جای اینکه برای دیگران درد باشد، به درد ایشان رسیدگی می‌کند. 

 

وی با اشاره به اینکه کمک کردن به آزادی زندنیان با جرایم غیر عمد، کاری ارزشمند و مهم است و باید این امر خیرخواهانه همچنان ادامه یابد گفت: جشن گلریزان در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی به عنوان سمبل انفاق مالی در ماه ضیافت الهی به شمار می‌رود.

 

وحدانی تصریح کرد: مشارکت آحاد مختلف مردم به منظور آزادسازی محکومان جرایم غیرعمد نباید محدود به گلریزان‌ها و مناسبت‌ها باشد بلکه باید در طول سال استمرار داشته باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: کمک کردن و دستگیری از افرادی که گرفتار شدند از آموزه های دینی و از سفارشات موکد ائمه اطهار (ع) است و بفرموده قرآن کریم مومنان واقعی کسانی هستند که هرگز تردیدی به خود راه نداده اند و در کنار بذل جان، با اموال خود در راه خدا جهاد کرده‌اند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانی جرایم غیر عمد کانون زینبیه س آزادی زندانی جرایم غیر زینبیه س غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900965

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند