Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گذشته اگر شخصی قصد داشت نامه ای را از شهری به شهر دیگر بفرستد و یا عکسی را به جایی ارسال کند، لازم بود عکس یا نامه را به صورت فیزیکی به شهر مقصد ارسال کند و این کار چند روز و یا چند ساعت طول می کشید. در مواردی کاملا مشابه مانند دیدن کسی و جلسه با او نیز شخص می بایست به صورت حضوری در محل حضور پیدا می کرد و یا برای خرید وسایل مورد نیاز لازم بود که شخص حضوری به محل مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات لازم است برای رزرو نوبت در بیمارستان و یا مطب شخصی دکتر در یک شهر به صورت حضوری به بیمارستان و یا مطب دکتر و یا کلینیک مراجعه کرد و نوبت خود را برای بیمار از دکتر رزرو کرد. امروزه با پیشرفت های وسیعی که حاصل شده که در گذشته حتی تصور آن برای ما محال و غیر ممکن بود، به راحتی می توان بدون حضور در محل خرید انجام داد، شخص مورد نظر خود را از راه دور دید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین رزرو کرد.

در دنیایی زندگی می کنیم که هزینه و وقت برای هر شخصی اهمیت بسیار زیادی دارد و افراد به جای اینکه راه طولانی و هزینه بسیار زیادی را متحمل شوند، می توانند کار خود را در کمترین زمان و کمترین هزینه ممکن انجام دهند.

راهنمای چگونگی استفاده از نوبت دهی آنلاین وارد سایت های نوبت دهی آنلاین همانند پذیرش 24 خواهیم شد. البته در صورت داشتن اپلیکیشن هم می توان از آن استفاده کرد که کمک بسیار شایانی در سهولت انجام کار خواهد کرد.

در قسمتی از سایت یک منو طراحی شده است که روی آن منو شهر مورد نظر که پزشک معالج در آن واقع است، نام پزشک مورد نظر، تخصص پزشک، روز های کاری او و همچنین نام مراکز درمانی به صورتی کاملا منظم و دقیق طراحی شده است.

هر بیمار برای مراجعه به پزشک مورد نظر خود اطلاعات مخصوص خود را دارد. از جمله این اطلاعات می توان به نام پزشک، تخصص پزشک، تاریخ و روز هایی که پزشک در کلینیک،مطب و یا بیمارستان حضور دارد، مراکز درمانی ذکر شده در سایت و شهر مورد نظر که پزشک در آن شهر فعالیت دارد اشاره کرد. بیمار با وارد کردن مشخصات پزشک معالج به مرحله بعد که ثبت کردن مشخصات فردی خود است وارد می شود که در آن معمولا شماره همراه و کد ملی بیمار از او دریافت خواهد شد. سپس بعد از تکمیل تمامی مراحل یک بار دیگر اطلاعات پزشک و بیمار در صفحه ای نمایش داده می شود که در صورت صحیح بودن تمامی اطلاعات وارد شده بیمار باید تایید نهایی را انجام دهد و به این ترتیب نوبت به راحتی رزرو می شود. تمامی اطلاعات وارد شده توسط بیمار در سایت مورد نظر ثبت شده و برای هر پزشک به صورت جداگانه لیستی فراهم می شود که تحویل منشی داده شده و نسبت به ساعت و تاریخ رزرو ذکر شده آن اقدام به پذیرش بیمار خواهد شد.  مزایای استفاده از نوبت دهی آنلاین برای بیماران با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در هر خانواده معمولا تمامی خانواده ها به گوشی های هوشمند دسترسی دارند. بنابراین دسترسی به سایت های نوبت دهی بسیار سهل و آسان است و موجب صرفه جویی در وقت می شود. در مراجعات حضوری شخص باید برای پیدا کردن دکتر مورد نظر در صورت عدم آشنایی قبلی با دکتر به دنبال پزشک مورد نظر با تخصص مورد نیاز بگردد در حالی که با رزرو آنلاین، نشانی پزشک به راحتی در دسترس قرار می گیرد. برای رزرو نوبت به صورت حضوری شخص باید در بهترین حالت که پزشک در شهر محل اقامت بیمار باشد، مسافتی را طی کند تا نوبتی را برای بیمار رزرو کند اما در رزرو نوبت آنلاین این مشکل پیش نمی آید. بنابراین یکی دیگر از مزایای رزرو نوبت آنلاین، کاهش میزان رفت و آمد بیمار به مطب پزشک است. با توجه به کاهش رفت و آمد بیمار به مطب طبیعتا از میزان ترافیک شهری نیز کاسته خواهد شد و همچنین هزینه رفت و آمد هم کمتر می شود. در نوبت دهی حضوری بیمار توجهی به اطلاعات پزشک مورد نظر ندارد، در صورتی که در رزرو آنلاین بیمار اطلاعات کامل پزشک را مشاهده می کند. در این روش از نوبت گیری، آدرس دقیق مطب پزشک قابل مشاهده است که در گوگل مپ به راحتی دسترسی به نشانی ایجاد می شود.

دلایل استقبال پزشکان از نوبت دهی آنلاین

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید روزمره خانواده ها حتی غذای خود را هم به صورت آنلاین سفارش می دهند و یا کوچکترین خرید های خود را آنلاین انجام می دهند. پزشکان و مراجعان به آن ها نیز از این قائله مستثنی نیستند. با این روش بیماران کمتر به مطب مراجعه کرده و همین امر باعث شده که تعداد مراجعین به پزشکانی که نوبت دهی حضوری دارند کاهش چشمگیری داشته باشد.

پزشکان با مراجعه به سایت رزرو و‌ نوبت دهی آنلاین و ثبت نام در آن می توانند تعداد مراجعین خود را به راحتی افزایش دهند و پس از افزایش تعداد مراجعین خود، درصدی از ویزیت خود را در قبال افزایش مراجعین به سایت پرداخت کنند.

نوبت دهی آنلاین برای افراد ساکن در شهرستان ها

در حال حاضر روزانه افراد بسیار زیادی از شهرستان ها برای مراجعه به مراکز پزشکی و مطب ها اقدام می نمایند. مراجعین عزیز از شهرستان ها  باید یک بار برای رزرو نوبت مسیر بسیار زیادی را طی کنند و نوبت خود را رزرو کنند و یک بار دیگر هم این مسیر را برای معالجه طی کنند که زمان و هزینه زیادی را از آن ها می گیرد.

با مزایای نوبت دهی انلاین برای پزشکان آشنا شوید      امروزه افراد بسیار زیادی برای رزرو نوبت پزشک معالج خود به سایت های نوبت دهی مراجعه می کنند که تعدادی از پزشکان در آن ثبت نام کرده اند و توضیحاتی را در باب تخصص خود را در آن ارائه کرده اند. حال در هنگام بازدید شخص از سایت به صورت خواسته و نا خواسته مراجعین سایت های نوبت دهی با این اسامی رو به رو می شوند.

بنابراین این سایت ها مکانی بسیار مناسب برای ارائه تخصص خود به افراد می باشند و یک تبلیغ بسیار مفید، کار آمد، کاملا رایگان و پر بازده برای پزشکان محسوب می شود.

پزشکان در سایت های نوبت دهی می توانند رزومه خود را قرار دهند تا مراجعین بیشتر با پزشک و رزومه او آشنا شوند. همچنین در این سایت ها امکان نظر سنجی تلفنی و همچنین نظر سنجی در سایت وجود دارد که مراجعین می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را در آن ثبت کنند. این کار موجب رفع عیوب و تقویت نقاط قوت پزشک می شود. برای دریافت مشاوره آنلاین به چه صورتی می‌توانیم اقدام کنیم ؟

برای دریافت مشاوره پزشکی تلفنی از پزشک انلاین نیازی به شماره مشاوره پزشکی یا شماره تلفن دکتر انلاین ندارید فقط کافیست از اپلیکیشن پزشک آنلاین و یا سایت پذیرش24 اقدام به اخذ نوبت مشاوره نمایید. در صورتی که از سایت اقدام به دریافت نوبت می‌نمایید کافیست

ابتدا تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پزشک تلفنی و مشاور انلاین مورد نظر خود را بر اساس امتیاز یا نظر کاربران انتخاب کنید.

در صورتی که تمایل به گفتگو با پزشک به صورت تلفنی دارید، مشاوره تلفنی و در صورتی که تمایل به چت با پزشک به صورت متنی و صوتی داشته و نیاز به ارسال مستندات دارید، مشاوره تلفنی را انتخاب کنید

شماره موبایل خود را ثبت کرده و وارد شوید.

دکتر مشاوره انلاین به زودی با شما ارتباط خواهد گرفت. در صورتی که کد تخفیف دارید وارد کرده و هزینه مشاوره 24 را پرداخت کنید. در صورتی که کد تخفیف صد درصدی داشته باشید، مشاوره رایگان آنلاین خواهید گرفت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نوبت دهی اینترنتی سایت های نوبت دهی نوبت دهی آنلاین پزشک مورد نظر مورد نظر خود بسیار زیادی سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟

دندان‌پزشک و متخصص بیماری‌های دهان، فک و صورت گفت: مصرف شیرینی‌ها و مواد غذایی حاوی اسید می‌تواند خردگی و پوسیدگی سریع را در مینای دندان ایجاد کند، خوردن لواشک‌های ترش و نوشابه‌ها به دلیل وجود اسیدکربنیک موجب پوسیدگی دندان‌ها می‌شود.

الهام فقیهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نشانه‌های دندان آسیب‌دیده اظهار کرد: درد دندان یکی از نشانه‌های دندان آسیب‌دیده است، اما بیمار باید دقت کند مراجعه به دندان‌پزشک نباید تنها زمانی که درد دندان وجود دارد اتفاق بیفتد، اگر بیمار در مراحل اولیه پوسیدگی دندان به دندان‌پزشک مراجعه کند، هزینه کمتری را از لحاظ مالی و آسیب به دندان می‌پردازد تا اینکه در مراحل انتهایی پوسیدگی دندان به پزشک مراجعه کند.

وی افزود: وقتی که دندانی پوسیدگی سطحی دارد با ترمیم و پر کردن ساده بهبود پیدا می‌کند که هزینه بسیار کمتری نسبت به درمان ریشه و عصب‌کشی که دندان پوسیده به بیمار تحمیل می‌کند، دارد.

دندان‌پزشک و متخصص بیماری‌های دهان، فک و صورت تصریح کرد: در پوسیدگی سطحی بافت دندان کمتر تخریب می‌شود، اما وقتی که دندانی عصب‌کشی یا مورد درمان ریشه قرار گیرد، دیگر بیمار درد را حس نمی‌کند و بافت دندان بسیار شکننده می‌شود و نیاز به درمان روکش و پروتزهای دندانی دارد، از این جهت حائز اهمیت است زمانی که بیمار احساس پوسیدگی دندانی داشت، سریع به دندان‌پزشک مراجعه کند.

وی با اشاره به حساسیت دندان‌های پوسیده به بعضی مواد غذایی گفت: دندان‌ها وقتی در معرض پوسیدگی قرار دارند، نخستین حساسیتی که نشان می‌دهند نسبت به خوردن مواد غذایی شیرین و سرد است، هنگامی که بیمار مواد غذایی شیرین را می‌خورد، این مواد لابه‌لای شیارهای دندان می‌رود و موجب شروع یک درد تیر کشنده می‌شود که پس از مدتی این درد تسکین پیدا می‌کند.

فقیهیان ادامه داد: این درد غیرقابل تحمل نیست و بیمار سریع به دندان‌پزشک مراجعه نمی‌کند، به همین دلیل وقتی بیمار یک ماده غذایی سرد مانند یک لیوان آب خنک را مصرف می‌کند، این نوع احساس درد شکل می‌گیرد و سریع هم آرام می‌شود، در این مرحله احتمال دارد دندان دچار پوسیدگی شده و نیاز به درمان ریشه و عصب‌کشی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه پوسیدگی خود به خود درمان نمی‌شود، ادامه داد: بسیاری از اعضای بدن هستند که وقتی دچار بیماری می‌شوند، سیستم ایمنی بدن می‌تواند آن را درمان کند، اما بافت دندان از این مورد تبعیت نمی‌کند، وقتی که مینای دندان پوسیده شد، دیگر بهبودی در کار نیست.

دندانپزشک و متخصص بیماری‌های دهان، فک و صورت عنوان کرد: پوسیدگی‌های دندان را در بعضی از موارد با رعایت نکاتی می‌توان کمتر کرد، اما بهبودی توسط بافت بدن صورت نمی‌گیرد، همچنین لازم است بدانیم پوسیدگی شروع به پیشرفت می‌کند تا به عصب دندان برسد، در این مرحله بیمار یک درد غیرقابل تحمل و شبانه‌روزی را تجربه می‌کند و شدت درد شب‌ها بیمار را از خواب بیدار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: احتمال دارد بیمار یک لیوان چای داغ مصرف کند و درد شدید و تیر کشنده‌ای را داشته باشد، وقتی که بیمار درد دندان را تجربه می‌کند، دندان او نیاز به عصب‌کشی دارد، یعنی درد طولانی‌مدت با محرک‌های بیشتری صورت می‌گیرد، بسیاری اوقات احتمال دارد پوسیدگی به عصب دندان برسد و دندان نیاز به عصب‌کشی داشته باشد، اما بیمار هیچ دردی نداشته باشد و درمان ریشه بدون وجود درد برای بیمار تجویز شود.

کدام مواد غذایی پوسیدگی سریع در دندان ایجاد می‌کند؟

فقیهیان با تاکید بر اینکه مصرف شیرینی‌ها و مواد غذایی حاوی اسید می‌تواند خردگی و پوسیدگی سریع را در مینای دندان ایجاد کند، گفت: خوردن لواشک‌های ترش و نوشابه‌ها به دلیل وجود اسیدکربنیک موجب پوسیدگی دندان‌ها می‌شود، بنابراین مدت زمان استفاده از این مواد غذایی حائز اهمیت است، برخی افراد عادت دارند لیموترش را با دندان فشار دهند؛ این حرکت می‌تواند پوسیدگی و آسیب به بافت مینای دندان را برای بیمار ایجاد کند.

وی در خصوص اهمیت مراجعه زودهنگام به دندان‌پزشک تصریح کرد: مراجعه به دندان‌پزشک وابسته به رعایت بهداشت دهان بیمار است، افرادی که رعایت بهداشت دهان آن کمتر است و مصرف مرتب سیگار و محرک‌ها را دارند، باید هر شش ماه یک‌بار به دندان‌پزشک مراجعه کنند، اما افرادی که بهداشت دهان را به‌خوبی رعایت می‌کنند و از مسواک، نخ دندان و دهان‌شویه‌های فلوراید استفاده می‌کنند، مراجعه آن‌ها به دندان‌پزشکی می‌تواند در زمان طولانی‌تر و هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک‌بار انجام شود.

دندان‌پزشک و متخصص بیماری‌های دهان، فک و صورت عنوان کرد: مراجعه به دندان‌پزشکی بر اساس ارزیابی و بروز پوسیدگی دندان‌های بیمار است، پیشگیری بهتر از درمان است، مراجعه کودکان به دندان‌پزشک باید هر شش ماه یا سالی یک‌بار انجام شود، به دلیل اینکه دندان‌های کودکان تازه روییده است و مداخله زودتر، هزینه‌های درمانی کمتر و نتیجه بهتری را به دنبال دارد و اگر نیاز به فلورایدتراپی باشد، توسط دندان‌پزشک صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم اگر در موارد انتهای پوسیدگی دندان به دندان‌پزشک مراجعه کنیم، هزینه‌های بیشتری به ما تحمیل می‌شود، در واقع وقتی که یک دندان ترمیم می‌شود، نسبت به زمانی که نیاز به عصب‌کشی دارد، استحکام بیشتری خواهد داشت، اما با درمان ریشه‌ای دندان استحکام آن کمتر می‌شود و نیاز به درمان‌های جانبی مانند روکش دندان نیز ضرورت پیدا می‌کند.

کد خبر 748407

دیگر خبرها

  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • فروش اینترنتی دارو
  • جزئیات عرضه اینترنتی دارو/ پلتفرم‌ها در نقش پیک دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ یکشنبه ۹‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت