Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ نهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان گناباد همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار علی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   مشهدمقدس   اظهار داشت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری در زمینه اجرای رزمایش مواسات و همدلی و کمک به آسیب دیدگان از کرونا این مهم در دستور کار بسیجیان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله اول اقدام به شناسایی افراد نیازمند در سطح شهرستان گناباد کردیم که حدود 5 هزار نفر شناسایی شد که در راستای کمک به این عزیزان برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت دادیم.

رزمایش کمک‌های مومنانه، مواسات و همدلی در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش برگزار شد+تصاویرحجت الاسلام مومنی: مواسات و کمک مؤمنانه با تاسی از سیره اهل‌بیت(ع) مورد تأکید جامعه باشدرزمایش مواسات و همدلی در "سیریک" برگزار شد + فیلم

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان گناباد عنوان کرد: نهمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در شهرستان گناباد همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شد.

محبی خاطرنشان کرد: 13 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیذگان از کرونا توزیع شده که میانگین هر بسته 450 هزار تومان بوده  و در مجموع 6 میلیارد تومان کمک صورت گرفته است.

انتهای پیام/281/س

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی مواسات و همدلی شهرستان گناباد برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در این شهرستان پنج مصدوم به دنبال داشت.

  عبدالرحمن مجددی افزود: بدنبال وقوع این حادثه که امشب در کیلومتر ۲ جاده خواف به رشتخوار به وقوع پیوست ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.   وی ادامه داد: پنج مصدوم حادثه بعد از ارزیابی نخست توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان ۲۲ بهمن خواف انتقال یافتند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

 

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد