Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@15:08:04 GMT

همراهی عجیب شهردار تهران با اراذال و اوباش آبان 98+ سند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۴۲۱

همراهی عجیب شهردار تهران با اراذال و اوباش آبان 98+ سند

شهرداری تهران با زمینه‌سازی یک روزنامه‌نگار ضدانقلاب از حقوق بیت‌المال در اغتشاشات سال ۹۸ اعلام گذشت کرد.

سرویس سیاست مشرق- شهردار تهران در یک نمایش انتخاباتی به سود اصلاح‌طلبان در شبکه اجتماعی کلاب هاوس حاضرشده و در بخشی از سخنان خود در پاسخ به یک خبرنگار ضدانقلاب اعلام کرد که برخی از اغتشاش‌گران سال ۹۸ با شکایت شهرداری روبرو بوده و تا زمانی که خسارات وارده را جبران نکنند؛ احتمال آزادی آن‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروز حناچی در آن گفتگوی چندساعته اعلام کرد؛ در انتخابات ریاست جمهوری وارد نشده و بهشت را با جهنم عوض نمی‌کند. فردای انتشار این خبر در رسانه‌ها؛ معاون ارتباطات شهرداری تهران در اقدامی عجیب در توییتر نوشت: با درخواست تعدادی از شهروندان؛ حناچی به مدیرکل حقوقی خود دستور داده نسبت به متهمان اعلام رضایت کند. این تغییر نظر ۱۸۰ درجه ای در عرض کمتر از ۲۴ ساعت قابل توجه است و مشاوران شهردار تهران خطای سهوی او را به سرعت پاک کرده اند.

به نظر می‌رسد این اقدام شهرداری تهران در اعلام رضایت از چند عنصر اغتشاش‌گر در ماجرای سال ۹۸ بیش از آنکه قدمی خیرخواهانه برای آزادی چند زندانی باشد؛ نمایشی در جهت به دست آوردن دل اصلاح‌طلبان و امضاءکنندگان بیانیه ۷۷ نفره در شب انتخابات باشد.

شهرداری تهران در این اقدام نمایشی باید پاسخ دهد که بر اساس کدام منابع مالی اعلام گذشت کرده و پرداخت خسارت‌های وارده از جیب بیت‌المال بوده یا آنکه جناب پیروز حناچی از حساب شخصی خودش دست‌به‌کار شده است.

آن‌گونه که از این ماجرا برمی‌آید؛ شهرداری تهران که در ۴ سال گذشته تنها دستاوردش رنگ بازی در کف کوچه‌ها و تغییر چندباره نام خیابان‌های تهران بوده؛ با فضاسازی و پیشنهاد عامل سرویس خارجی؛ فرصت را برای کاسبی اغتشاشات فراهم دیده و به سرعت وکیل مدافع اراذل شده است.

البته این ضد امنیتی در شهرداری تهران عمق دارد! روزنامه همشهری در روزهایی که عملیات تروریستی در کف خیابان در حال اجرا بود؛ در مقاله‌ای نوشته بود: «باید اعتراض در قانون و ساختار کشور به رسمیت شناخته‌شده و فکر می‌کنیم موقع آن رسیده که این حق را علناً به رسمیت بشناسیم و حتی آن‌ها هدایت کنیم» [۱]

پیروز حناچی در ۴ سال گذشته با نگاهی از بالا به پایین؛ همه تلاش خود را برای گران کردن شهر تهران باافتخار از ایده‌های لیبرالیستی خود دفاع کرده است؛ آقای شهردار دریکی از اظهارنظرهای خود می‌گوید: باید مانند تیم ملی فوتبال از خارج مدیر وارد کنیم و هم باید شهر آن‌قدر گران شود که افراد ناتوان از تهران کوچ کنند.

حالا همان تفکر اشراف گرا، سعی می‌کند چند متهم امنیتی را به‌عنوان شهروند ساده جا زده و برای حقوق از دست رفته آن ها اشک تمساح بریزد. این مانور تبلیغاتی پیش‌زمینه خط سیاسی است که شهردار تهران آن را برای انتخابات ترسیم کرده است، جایی که او می‌گوید: باید ما متخصص‌ها در دوره بعدی رأی بیاوریم!

[۱] newspaper.hamshahrionline.ir/id/۸۸۶۱۰

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف انتخابات 1400 پیروز حناچی اغتشاشات آبان شهرداری تهران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ