Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه «مهرآیین» از خانواده شهید والامقام «محمد رضا عیسی شالکویی» روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۱ تجلیل به عمل می آید.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای خانواده؛ این برنامه به منظور ترویج روحیه ایثار، جهاد، شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس همچنین ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استواریکم شهید «محمد رضا عیسی شالکویی» سال 1329 در خانواده ای اصیل و مذهبی متولد شد وی پس از اخذ مدرک سیکل استخدام نیروی هوایی ارتش شد و در سال 1349 به تهران رفت و با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی بارها به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و در مناطق اهواز، هفت تپه، سوسنگرد، ایلام و شوش عاشقانه خدمت کرد، سرانجام در عملیات فتح المبین در منطقه عملیاتی شوش سال 1361 بر اثر اصابت ترکش به فیض عظیم شهادت نائل شد.

پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز میهن پس از تشییع توسط مردم قدرشناس زادگاهش در گلزار شهدای لنگرود به خاک سپرده شد.

علاقه مندان برای بهره مندی از برنامه های فضای مجازی فرهنگ‌سرای خانواده می توانند به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه مهر آیین برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، علاوه بر برگزاری مراسم در مساجد، حسینیه‌ها و منازل، امروز آئین سینه زنی با حضور عزاداران در تمام شهرها و بخش‌های گیلان برگزار می‌شود.

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و عشق و و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

گفتنی است؛ مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه زنی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) از ظهر امروز سه شنبه از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های استان آغاز و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6096208

دیگر خبرها

  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • پایان ۳۸ سال فراغ و دوری خانواده شهید عباس رمضانی + تصاویر و جزئیات
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام