Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:54:24 GMT

شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۴۳۳

شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر معرفی شد

اعضای شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.



به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و رییس شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، در احکامی  مجید کیانی، داود گنجه ای، حسن ریاحی، شاهین فرهت، احمد صدری و محمد الهیاری(مدیرکل دفتر موسیقی) را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این دوره جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در احکام اعضای شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر آمده است: با عنایت به سوابق ارزشمند هنری و تجربیات جنابعالی در حوزه موسیقی به موجب این حکم به عنوان عضو شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال در جهت اعتلای فرهنگ و هنر ایران موفق و موید باشید.
 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر اعضای شورای سیاستگذاری معرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود