Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:30:21 GMT

بازتاب گسترده سخنان مقام معظم رهبری در رسانه‌های پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۴۸۹

بازتاب گسترده سخنان مقام معظم رهبری در رسانه‌های پاکستان

به گزارش ایرنا، روزنامه‌های انگلیسی و اردو زبان امروز نوشتند: رهبر عالی انقلاب اسلامی ایران روز گذشته طی سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشتند "اسرائیل نه یک کشور که یک پادگان تروریستی است بنابراین مبارزه با آن یک وظیفه‌ی همگانی است".

روزنامه «اکسپرس تریبیون» گزارش داد: آیت الله خامنه‌ای ملت‌های مسلمان را به ادامه مقابله با اسرائیل فراخواندند و گفتند که مشارکت مسلمانان برای آزدی قدس یک کابوس برای صهیونیست‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه انگلیسی زبان «نیشن» چاپ شهر اسلام‌آباد نوشت: رهبر عالی ایران روز جمعه و مصادف با روزجهانی قدس به عنوان نمایش سالانه همبستگی با مردم فلسطین، گفت که اسرائیل نه کشور که یک پایگاه تروریستی است.

در این گزارش آمده است: جمهوری اسلامی ایران اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و حمایت از آرمان فلسطین و پشتیبانی از گروه‌های مقاومت در سرزمین‌های اشغالی را در دستور کار دارد.

نیشن به نقل از بیانات مقام معظم رهبری نوشت: مبارزه با این رژیم استبدادی مبارزه با ظلم و تروریسم است و یک وظیفه همگانی می‌باشد.

سایت خبری شبکه تلویزیونی «جیو نیوز» پاکستان نیز نوشت: آیت الله سید علی خامنه‌ای طی سخنرانی در روز قدس تاکید کردند که مبارزه با اسرائیل یعنی مبارزه با تروریسم و این یک وظیفه همگانی است.

روزنامه اردو زبان «۹۲» نیز به نقل از بیانات مقام معظم رهبری نوشت: اسرائیل نه یک کشور که یک پایگاه تروریستی است. فلسطین مهم‌ترین مساله مشترک امت اسلامی می‌باشد.

روزنامه «جنگ» چاپ شهر راولپندی نیز نوشته است: رهبر عالی ایران از کشورهای اسلامی خواست تا مشارکت و حمایت برای آزادی قدس را ادامه دهند. اسرائیل نه کشور که پادگان تروریستی است و افول این رژیم آغاز شده است.

تعدادی از منابع انگلیسی و اردو زبان از جمله روزنامه «پاکستان آبزرور»، شبکه‌های خبری و پایگاههای اطلاع رسانی پاکستان نیز بخش هایی از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را با انتشار تصاویر، اخبار و گزارش‌هایی بازتاب دادند. 

براساس این گزارش، مسلمانان پاکستان روز گذشته در شهرهای مختلف این کشور همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و مصادف با روز جهانی قدس، همنوا با سایر ملت‌های آزادیخواه جهان و امت اسلامی برای اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده و از نبرد جبهه مقاومت برای آزادی قدس و شکست رژیم اشغالگر صهیونیستی حمایت کردند.

برچسب‌ها پاکستان مقام معظم رهبری وحدت اسلامی رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس پروندهٔ خبری روز جهانی قدس در۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان مقام معظم رهبری وحدت اسلامی پاکستان مقام معظم رهبری وحدت اسلامی رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس اخبار کنکور مقام معظم رهبری روز جهانی قدس اسرائیل نه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین گفت: اعتقاد استکبار جهانی به خروج رژیم اشغالگر قدس از غزه، استعفای سران نظامی رژیم صهیونیستی و باور به شکست در غزه و مجازات این رژیم نسل کش در دیوان بین المللی دادگستری از دستاوردهای بزرگ مقاومت در غزه است.

خطیب جمعه خمین افزود: جنگ در غزه پس از گذشت هفت ماه دستاوردی جز آوارگی هزاران صهیونیست برای این رژیم نداشته است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور اظهار کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی هستیم و اقتصاد نیز بخشی از این جنگ است.

امام جمعه خمین گفت: بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت.

وی عنوان کرد: همانگونه که در بخش نظامی و دفاعی با عملیات وعده صادق به اقتدار رسیدیم در جنگ اقتصادی نیز به چنین عملیاتی نیاز داریم.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مفسدان و سوداگران این بخش است.

کد خبر 6095668

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳