Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حمیدرضا قبایی‌زاده ظهر امروز در نشست مجمع انتخاباتی هیات بوکس کهگیلویه و بویراحمد گفت: بوکس رشته مهم المپیکی است که باید به طور جدی مورد توجه و سرمایه‌گذاری قرار گیرد، ایران همواره جزء شانس‌های کسب مدال در رقابت‌های المپیک بود اما بنا به دلایلی این مهم محقق نشده است.

دبیر فدراسیون بوکس ادامه داد: بوکس ایران در المپیک پیش‌روی توکیو، دو سهمیه در وزن‌های ۵۷ و ۷۵ کیلو دارد که امیدواریم نتایجخوبیو مطلوبی حاصل و مدال المپیک کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبایی‌زاده عنوان کرد: فدراسیون طی سه سال اخیر اقدام خوبی در جهت اعزام تیم‌های ملی تمام رده‌های سنی  به مسابقات ملی و بین‌المللی انجام داد، ضمن اینکه در تابستان رقابت‌های قهرمانی آسیا در دو رده نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود که امیدواریم در این دوره مسابقات هم موفق باشیم.

وی  ادامه داد: فدراسیون در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری کمتری در رده‌های سنی پایه داشت اما مدتی است که تمرکز فدراسیون رده‌های پایه است.

این مسئول بیان کرد: اولویت توزیع امکانات و تجهیزات ورزش بوکس با استان‌های کمتر برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد است که از هیچ تلاشی برای رونق بوکس در این استان و سایر استان‌ها دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها از این فرصت به خوبی استفاده کنند، افزود: ورزشکاران یاری‌گر رئیس جدید هیات باشند و اجازه ندهند هیات وارد حاشیه شود از این ورزش در  استان حمایت شود تا به جایگاه مطلوب خود برسد.
 
قبایی‌زاده عنوان کرد: مسئولان استان خواسته و نیازهای خود را به فدراسیون اعلام کنند  تا در حد توان کمک کنیم.

به گزارش فارس در نشست امروز مجمع انتخاباتی هیات بوکس علی پرهیزگاران با کسب کل آراء(۱۲ رای) به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات بوکس استان انتخاب شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس سرمایه گذاری فدراسیون المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است