Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سابق تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس گفت: در بازی فردا هر تیمی که ببرد، قهرمان فصل را مشخص می‌کند.

رضا محمدی در گفت‌و‌گو با میزان، درباره حساس تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: خدارا شکر امسال جزو بهترین سال‌های پرسپولیس بوده و تاکنون نتایج فوق‌العاده‌ای در شرایط بحرانی کرونا و آب و هوای هند گرفته است و عملکرد خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شالله در مرحله بعدی که می‌تواند تیم را تقویت کند، نتایج بهتری بگیرند تا با جام برگردند.

وی در خصوص بازی با سپاهان گفت: هر دو تیم در این فصل در فرم خوب و ایده آلی هستند و در رتبه‌های اول دوم لیگ حضور دارند. به نظر می‌رسد پرسپولیس و سپاهان شانس و بخت اول برای قهرمانی در لیگ امسال باشند؛ به همین علت این بازی برای هر دو تیم به جای سه امتیاز شش امتیازی است و هر تیمی نتیجه بگیرد تکلیف قهرمان این فصل را مشخص خواهد کرد.

دروازه‌بان سابق تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس خاطر نشان کرد: متأسفانه فقط به خاطر کرونا بازی بدون هوادار برگزار شود و امیدوارم یک بازی خوب از دو تیم ببینیم.

بیشتر بخوانید: الهامی: شرایط دو تیم در جدول بر اهمیت باری افزوده است

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس سپاهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سپاهان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد